|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Met zulk soort onzin hou ik me niet bezig, enkel met muziek die muziek te noemen valt en geen 'geluiden'. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Dat jij een beperkte hersencapaciteit heeft wil niet zeggen dat dat een maatstaf voor anderen moet zijn....... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wat een onzin, dat is gewoon kwestie van smaak en dingen van elkaar te kunnen onderscheiden. Wat anderen doen interesseert me geen reet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik word een beetje moe van deze discussie... Er zijn mensen die dit wel mooi vinden, en er zijn mensen die dit niet mooi vinden. Ik hoor bij eerstgenoemde categorie en jij bij de tweede... As simple as that. End of discussion. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Children of Bodom was ooit een erg gave band. Nu klink alles het zelfde. Heb er nog een shirtje van aan ook. André Hazes leeft!! |
|
kheb zo een mega sticker op mijn achterruit. werd ik wel niet uitgelachen door tienertrutjes! hahaha, children of bottom... mislukte pedozuchtige schepsels :p |
|
quote:Pardon. CoB is nooit gaaf geweest en ook nooit afwisselender/origineler/vernieuwender geweest dan nu. oww wacht ik zie het al.. het is momenteel zeker in om te zeggen dat CoB stinkt. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 01-06-2004 12:44] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik wil zaterdag CoB gaan zien... Stoeme examens |
|
quote: Graspop Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik ga naar Furyfest |
|
202 oktober staat children of bodom samen met slayer in flames en lanb of god in nederland goeie band maar het draait daar om slayer |
|
quote: +1 Are You Dead Yet is een rukplaat van 't zelfde. Hate Crew, ook weinig vernieuwend, maar toch wel gaaf nog. Geef mij maar Follow The Reaper, da's hun hoogtepunt! Ik heb 2 shirts |
|
quote: Children of Bodom gaan samen met Slayer in de fik? Ben je misschien een komma vergeten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En vooral dat 202 oktober... |
|
quote: Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen. |
|
Oh wacht ik snap t al! Hij wil helemaal niet dat we COB en Slayer gaan platbranden als ze optreden! |
|
quote: zozo, zat op een woensdagmiddag. |
|
Zalige band, wil ze zeker nog een keer live zien =) \m/ |
|
Follow The Reaper is hun beste album |
|
quote: Op Hatebreeder en Something Wild na. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Vind ik ook, maar toch zijn alle albums gewoon zalig. =) \m/ |
|
quote: absoluut! |
|
quote: Muh, Something Wild is nog net iets te onontwikkeld... behalve natuurlijk Lake Bodom Persoonlijk vind ik elk volgend album weer beter dan de vorige, totdat AYDY? kwam... maar HCD is ook echt een steengoeie plaat, ook al is het wat commercieel. |
|
"Something Wild" is eigenlijk de enige plaats die ik niet na 2x zat ben, daar kan je nog wat mee. Die is heerlijk rauw de rest vind ik echter niks. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |