|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oja en zo'n kaartje geef je niet eens aan mij |
|
quote:Jij moet toch werken dan, jij kunt helemaal niet I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: wil je daarheen dan? Bruce Banner |
|
quote: gratis? jahoor. Al is het maar voor de gezelligheid. Boeiuh dat het commercieel is. Dat is namelijk vooral te merken aan de prijs, en als het gratis is dan gaat dan niet meer op natuurlijk |
|
quote: Wat ben jij stoer zeg, stakker/ stakkerin.. Dan ga je zeker helemaal niet meer naar festivals en concerten toe omdat die op een handvol hevig gesubsidiëerde meuk na ALLEMAAL commerciëel zijn. quote: Lowlands is nooit een metalfestival geweest, goddank. Dan ga je toch lekker op Fuck the commerce in de modder rollen ofzo, lekker kansloos bier zuipen en bratwürst vreten.. |
|
quote: die bands zijn wel lekker maar voor de rest is het programma niet bijster boeiend om over de sfeer maar te zwijgen; die is er na de tweede editie alleen maar minder op geworden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
OPA |
|
quote: Pas maar op straks om ik ff langs om een onmeuiig potje incest bij je te plegen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Voor het eerst sinds 2000 is de programmering wel aardig. Maar 110 euro neerleggen voor middelmatige bands vind nog steeds een beetje overdreven. Hard achteruit gegaan, de laatste 4 jaar. Meer geld neerleggen voor mindere bands. Dus dan ga ik niet. |
|
Vanmiddag m'n kaartje gehaald, dus ik denk wel dat ik ga.... Volgens mij is de programmering dit jaar stukken beter dan de laatste paar jaar. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik ben er dit jaar toch ook weer. Zou dan de 4e keer worden. Het blijft gewoon traditie. En dit jaar hebben we zelfs goeie bands Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
morgen weg |
|
Mag, kan en wil. En toch ga ik niet. |
|
quote: zonder de " " zou ik die zin begrijpen...hoezo ga je niet dan? |
|
quote:Is niet goed voor me. Te groot. Te lang. Te veel. Beangstigend [watje, i know, maar kan er zelf dan weer niks aan doen]. |
|
k ga niet, heb hers .. anders was ik er gaan werken via de bosuil... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mijn rugzak is ingepakt, volgeladen met bier. Morgen, 10h de trein |
|
quote:Wat zou uw ARBO-arts daar van zeggen?! Have fun! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
zal ook eens wat bier + diversen inslaan. Wij gaan morgenavond 'pas' heen.... http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
morgen 20.30u rijden we aan vanuit t zonnige limburg |
|
tegen die tijd zit ik hopelijk al voor mijn tentje van een biertje te genieten |
|
Ik zie je dan misschien in het weekend. Ik kijk nog of ik zin heb dan ga ik. Gastenlijst heerscht KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ik ben bang dat je dan nog in de rij staat... |
|
De planning is om rond half 1 daar voor de deur te gaan liggen(lees: bieren en blowen ). Het meeste gewicht in mijn tas is het bier...dat bier nog eens een last zou zijn Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |