|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga die donderdag ervoor naar walibi, niet tijdens Lowlands |
|
quote: Is de lowlands/walibi combi dan al geldig? |
|
quote: Nee, ik betaal dat kaartje voor Walibi los, ik heb alleen een weekendkaart voor Lowlands zelf. |
|
pwn3d!!1 Je moeder. |
|
Ah, waar maak ik mij sowieso druk om denk ik opeens... Een kam'raad van mij werkt bij walibi(hihi) en kan mij gratis meenemen. Maarja, |
|
@ kameraad: quote: Je moeder. |
|
OMG, hóe weinig zin kun je hebben aan Lowlands Go! Go! Go! |
|
nou, mijn zin is ook behoorlijk weg aangezien m'n ex dus toch meegaat ( gedeelde vrienden hebben zuigt ).... en hij is al wel over mij heen, uhm oh nee, z'n gevoel is "bevroren"...maar ik dus nog niet over hem. kan zorgen voor klote situaties |
|
aaargh :S ja, das zeker frusty! naja, iig leer voor de volgende keer! en maybe valt het allemaal wel mee Go! Go! Go! |
|
hmmzz, ik hoop het maar. wel bizar, voorgaande jaren altijd samen festivallen aangedaan, nu ook, maar dan "los" zeg maar... AAARRGGH |
|
ach, je pleurt je tenten naast elkaar en negeert elkaar toch lekker? Go! Go! Go! |
|
quote: hm, ik heb weer wat gemist? nouja, kruip je lekker bij mij in vandaag kaartje gehaald trouwens Je moeder. |
|
japhie, heb ik toch gezegd, dat ie meegaat....? of bedoel je dat andere? |
|
Mijn zusje schijnt ook te gaan. Veel succe, ik hoop dat jullie haar tegenkomen. |
|
[offtopic]Wat een moeite voor die 50 posts. Kommop jongen, nog 2! Kun je zonder moeite lekker onzinnig doen![/offtopic] Disko Disko Partizani |
|
nou zeg wat een vriendelijkheid |
|
Eén en al! En Lowlands... Neh. Ken wel veel volk wat er heen gaat, maar ik ga niet. Hihi!! Disko Disko Partizani |
|
Zeg ijsregen, denk je dan echt dat ik hier ben om het Onzin-topic? Dan denk je wel verkeerd. |
|
Gefeliciteerd! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeg Beef Shanghai, post dan niet van die... Achterlijke meuk. Disko Disko Partizani |
|
Excusez moi, maar achterlijke meuk? Zo'n post voegt toch niets toe? Misschien moet je in de hoek gaan zitten en jezelf met een kaasschaaf bewerken. Hiero bij de kaasboer in de Zuidmolen hebben ze hele scherpe. |
|
Ik zeg één woord, drie letters. Ik houd van kaas, niet van schaven. Adjieu!! Disko Disko Partizani |
|
Mooie tattoo. Wat staat er op? |
|
JEROEN Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |