|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
jeuj! the kooks staan er ook denk dat ik deze week mn kaartje haal...hoorde dat de verkoop vrij snel gaat |
|
Yup ik ben er ook bij! Kaartje al in de pocket Inter faeces et urinam nascimur |
|
Mwoh misschien dat ik dit festival ook maar een keer moet bezoeken, nog nooit geweest |
|
quote: Mis je niks aan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Er speelt altijd van alles, maar zo gevarieerd dat ik me afvraag welke doelgroep ze in Godsnaam willen bereiken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Aha... Nouja ik heb er nooit zo op gelet. We zullen het wel zien, maar ik ga het iig niet afzeiken want ik weet niet hoe het is om daar te wezen, aangezien ik er nooit geweest ben. Biddinghuizen is wel lekker dichtbij! |
|
quote: Ik KAN ernaast zitten, maar volgens mij is de doelgroep die ze willen bereiken, mensen die zin hebben in een feestje! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Klopt denk ik wel aardig, ja. Ligt ook gewoon aan mij, hoor. Het woord festival is voor mij synoniem voor muziek en ik snap dan niet dat iemand tig euro uitgeeft om voor 80% bands te zien die je niet liggen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wie de blog van Pharell Williams en zijn vrienden bij Billionaire Boys Club regelmatig bezoekt weet het al; de summer tour dates vermelden namelijk dat N.E.R.D in 2008 wederom op Lowlands zullen verschijnen en wel op zaterdag. Hiermee sluiten zij tevens hun zomertour af. Ook Henry Rollins komt met zijn spoken word tour op vrijdag 15 augustus naar Lowlands! Dit is te lezen in zijn tourschema. N.E.R.D, héél fijn! kaartje in de zak, dikke zin in |
|
quote: Ik vind het anders fors heersen op 1 dag zowel een cursus stijldansen, botte deathmetal, rock, singer songwriter, een debat, een film, cabaret en een drum en bass DJ te kunnen checken. Om iets te noemen. Lowlands heerst de pannen van het dak, kaartje in da pocket. |
|
ook weer aanwezig |
|
quote: ah nice, rollins band én n.e.r.d.! misschien, misschien... Je moeder. |
|
depeche mode! wie wil dat nou niet zien? |
|
hoe kom je bij depeche mode.. wihoo! sigur ros komt ook |
|
depeche mode, sigur ross, n.e.r.d. én rollins band Je moeder. |
|
depeche mode komt een beetje als donderslag bij heldere hemel.... jaap ga gewoon |
|
mwa, veel te druk en en en Je moeder. |
|
droeftoeter |
|
piknigger Je moeder. |
|
hmm kijken of Sziget wat wordt anders Lowlands ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Depeche Mode komt niet. Grootste onzin. Wordt zelfs op de Lowlands website weggedaan als flauwe speculatie. (Iets als in de zin van "Depeche Mode brak door met hun album St. Anger" en "Dagkaarten zijn beschikbaar speciaal voor Depeche Mode". En gelukkig maar dat ze niet komen. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote:Henry Rollins... (niet band) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: mooi woord! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
©bitchslap en geen depeche mode dus. als ze trouwens hun website nou eens normaal maken, had ik nog de moeite genomen om daar te kijken. de tering wat een lelijke site maar goed, wie weet.. Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |