|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga, geen twijfel mogelijk. Lowlands heerscht. |
|
inderdaad. De jaren dat ik er ben geweest was de sfeer erg goed, de muziek is niet helemaal "je van het", maar de gezelligheid is er wel (en het bier ook ) Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
nope, geen festivals dit jaar. Ben m'n geld aan het opsparen om deze zomer door finland te ploeteren. Uit liefde voor ZM. |
|
ik ga zeker, vet festival. |
|
Ik hoop stiekem op Muse als headliner dit jaar. Vorig jaar konden ze niet.. Maar, idd, heerschende onbekende bands, het straattheater, de diversiteit aan eten, films, cabaret, cocktails en ga zo maar door, dikke heersch! |
|
ik hoop dat we weer bij de 24-uurs tent liggen |
|
ik ga "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
De "headliners" vind ik vet kut. net een dancefestival... (verwachte ook geen dimmu borgir daar) maarja verder nog niet echt veel bands gezien.. Vorig jaar was het wel vet. Of ik dit jaar er weer zoveel geld aan besteed is de vraag We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized |
|
lowlands, nee. Kutbands, veel te duur. Genoeg reden om niet te gaan. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik word aan mijn haren meegesleept naar Lowlands door een vriendin. Dus ik ga ook gezellig bierkrattorens bouwen, lege bierglazen vlaggemasten en natuurlijk neem ik mijn waterpistool mee. Soulfly boeit me dan weer wel. Within Temptation is ook wel de moeite waard. Verder heb ik niet eens een idee van wie er allemaal op Lowlands komen. Maar ik ga. Tormented soul of the long lost angel |
|
hoe duur is het dit jaar? |
|
quote: Voor jou volstaat het pijpen van alle vrijwilligers |
|
En toen kwamen er geen vrijwilligers meer ... |
|
Ik ga niet heen te duur te commercieel ik ging vanaf 94 tot 99 elk jaar heen en toen een keer weer in 2002 nee voor mij geen LL meer. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
2maal geweest met Atak uit enschede, dagje werken gratis entree en zwikkie munten. Met een grote pleog was het gezellig, muzikaal stelt het geen ruk voor. Wel 10+ voor voer daar |
|
Ik zou graag gaan, maar arme ik heeft niet zoveel geld. Ik ga volgende week naar Rome, dus dat slokt m'n spaargeld op... helaas. Nah, volgend jaar beter A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
quote: 110 euro A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
Eerste keer dat ik heen ging betaalde je let op allemaal 80 gulden voor een kaartje. Is toch veels te duur geworden. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: 2002 was het hoeveel? 90 euro? I am the 1%. |
|
fuck in 2000 was het nog 125 gulden... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: Euhr? Ik kan me voorstellen dat niet alles je smaak is maar de programmering is zo uitzonderlijk breed, van triphop tot gabber, van funk tot punk etc.. En er is natuurlijk veel meer te doen. Films, cabaret, theater, ballet. Vorig jaar heb ik zelfs aan de stoomcursus stijldansen meegedaan. quote: Laat me raden: elke dag wild zwijn zeker? |
|
quote: In 1996 was het al 140 gulden... |
|
Pff.Lowlands is toch altijd al het duurste festival geweest, of niet ? |
|
quote: Nee, alleen het gaafste festival |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |