|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Unitas Wageningen neem ik aan? Meer dan 100... alle jezus, dat ik het daar nog 2 jaar heb volgehouden . |
|
quote: 'k heb je niet gezien of is je tas soms op vrijdagmiddag voor 16.00 nog gecontroleerd of zondagmiddag ? WT heb ik trouwens heel kort gezien, ik had pauze en ben snel naar de alpha toe gegaan....Ze heeft duidelijk zangles! Spooky, haar stem klinkt op sommige momenten echt heel erg anders ... To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
quote: Kun je nagaan, via TESC en TSC (=security) waren er zo'n duizend, tel daar de enschedeploeg vrijwilligers bij op, de vrijwilligers via de zalen, de milieuploeg, de horeca- en marktstands, de politie, en alle andere vrijwilligers......my god..... oh ja, en de artiesten natuurlijk.... To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
het was een goed festival, kutbands, maar o wat een goede sfeer... lekker zuipe in de 24 uurs tent.. wie kom je daar tegen?! maggots, abash en extreme sickening punishment |
|
quote: waarom ben ik jou niet tegen gekomen WilB (defcon one) wel btw |
|
quote: via mijn eigen bedrijf wat heb jij gedaan? |
|
quote: nou mijn tijd als vrijwilliger is echt lang voorbij |
|
quote: geen idee... ik was overal wat wazig rond aan ut hangen.. ik dacht dat jullie zoiets niet leuk vonden |
|
quote: in tassen gesnuffeld, mensen gekeken, paalgezeten e.d. Betaald ook nog. Wat voor bedrijf (welk) heb je? quote: To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Kep het ook super naar mijn zin gehad. Dimmu Borgir en Korn waren mijn favorieten. Korn was geweldig, Dimmu Borgir had beter gekund. Heeft iemand ook die ene gast van 2meter 30 gezien. Stond ik naast bij Dimmu. Dat was egt eng. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Was echt een goed Lowlands, vond ik. Uitstekend vermaakt. Zo verrot (in vier nachten minder dan twaalf uur slaap) dat ik weer een week in quarantaine moest. Dimmu was echt strak rechttoe, rechtaan en geen gezeik. Peter Pan was ook weer goed, zoals altijd. Dikke Dennis HEERSCHT! Volgens mij heb ik die scary gast van 2m30 gezien bij Danko Jones. Danko Jones had ik trouwens ook al in Vera gezien, maar hier waren ze véél beter. En oh ja, vooruit. WT was ook leuk, maar dat massale... Bah, ik haat de alfa-tent! Leve India en Charlie! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ben ook geweest...lekker relax . Zag George nog lopen vrijdag, en wie brulde er Deep Within mee??? Motorpsycho (voor zover ik het heb gezien) was echt fantastisch; lekker freaken op dat podium (de helft van het publiek liep weg geloof ik). Echt geweldig Heb alleen wel meer geslapen dan ooit... mijn conditie is slechter sinds ik langdurig ziek ben geweest Toch lekker genoten... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
george ja, die zag ik ook al in de zuiptent lopen, die zie je ook overal....... |
|
en ik wist natuurlijk weer eens niet wie hij was zo wordt ik natuurlijk nooit een echte groupie......maar nu ik aan hem ben voorgesteld zal ik hem de volgende keer wel herkennen |
|
Heb het festival niet meegemaakt, wel het opruimen van ALLE campings en festival veldjes. JEZUS!!!!!!!wat zijn jullie smeerkezen |
|
quote: En dan te bedenken dat Lowlands nog goed schoon wordt gehouden. Had je vroeger Dynamo eens moeten zien.... Suicide Machine |
|
WT was un beetje jammer. Jammer dat dezelfde show gaven voor de 4e keer. Na 5 minuten was ik weg. Jaya the cat was wel lallen. Alleen beetje jammer dat mijn tent overhoop gehaald was op zondagnacht. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik was er ook. Nog iemand in de kunstdrome geweest? "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Nope, toen was ik te dronken en te stoned om te lopen. Wel vette lachkick gehad. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
BTW, nice pictures op je website... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Kan je editten ajb? |
|
quote: Sorry about that... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ja, wie gaat er eigenlijk. Ik zit erover te denken om zelf ook te gaan... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ga Like Some Snow-white Marble Eyes |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |