|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
tja, wat moeten we er van zeggen edit: ik koop btw een iglootje deze week. weet niet wat jou plannen zijn mbt lame nerd oid.... ik lig iig in een iglo [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 02-08-2006 16:46] |
|
lame nerd zoekt het maar uit, ik kruip bij jou in maareh binnenkort maar eens even rond de tafelen Je moeder. |
|
stef gaat iig niet, jammer anders konden we ons tentje planten bij hem en z'n kornuiten... ik zit nm niet echt te wachten op E... |
|
Je mag altijd bij Ruben van www.deathrage.tk liggen.. |
|
wie is dat dan? |
|
quote: Ruben van www.deathrage.tk. Een jongen die liefde zoekt. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-08-2006 23:42] |
|
ongetwijfeld, wie zoekt dat niet? |
|
Ik. |
|
achja, ik had de liefde van mn leven.... emo emo emo... nu nog een kaasschaaf |
|
lennie, zullen we daten? ik ben de ware voor jou dus woei, zin an (oja trouwens, als hij irri wordt, gaan ernst en ik wel beetje bandjes cruisen, heb jij der iig geen last van) [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-08-2006 4:45] Je moeder. |
|
was nog gevraagd of k wilde komen werken daar, maar dan ben k in t buitenland... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik denk niet dat e irri gaat doen, ben bang dat ik irri ga doen...jegens e... |
|
achja, wij staan er ook nog bij he, of beter gezegd, ertussen. we zij met 4 man dus desnoods kunnen we splitten zonder dat er iemand alleen over blijft. wir sind helden komen ook trouwens -> emo deluxe zonder dat het eigenlijk emo is hehe anway -> Je moeder. |
|
wir sind helden? wk flashback, meer is het niet waard We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
ahjoh, lowlands wordt wel vet, heb m'n iglootje al in de pocket ( maar 11 euries bij de kwantum!!! ) maar hij is wel tering klein dus ga er wel alleen in ( niet huilen japhe ) zal roy en kim nog wel ff bellen en we moeten nog ff zien hoe we het doen met bier enzo, verder kumpet ellemoa goeh |
|
fukk lowlands.. Ik vertrek vanavond richting Hongarije voor Sziget.. HAHAHAHA!!! Lowlands... HAHAHA |
|
Sterf |
|
Er zou van alles kunnen gebeuren in 2 weken hongarije ja.. Ik ga mijn best doen waarde Snaack! |
|
Hehehehe, veel plezier! Ik ben bang dat ik Sziget echt niet zou overleven |
|
quote: dan wordt mijn tent wel de emo tent, lekker emo'en met leendert!!1 dus Je moeder. |
|
we kijken wel even zwaphe, heb jij een gaspitje trouwens? |
|
Gorefest vervanger van Ill Nino Gorefest in! / 7 aug 2006 Danny Couto is niet alleen de percussionist van Il Nino, hij is ook semi-professioneel skateboarder. Vooral dat semi- moet daarbij benadrukt worden want vorige week woensdag ging Danny tijdens het skaten allesbehalve professioneel op de bek. Of liever: op de pols. Resultaat: gescheurde polsligamenten en dus GEEN Il Nino op Lowlands!!! Met de welgemeende excuses van de band en de plechtige belofte het snel te komen goed maken. Wij dus onmiddellijk op zoek naar een geschikte vervanger en waarom zou je die in het buitenland zoeken als er om de hoek een band van wereldklasse woont? Gorefest dus - de godfathers van de Nederdeathmetal. En bovendien bereid om onder ede te verklaren dat zij de komende twee weken ver uit de buurt van skateboards of andere ongedierte zullen blijven. |
|
gorefest al 100x gemist, misschien nu eens kijken als der tijd voor is, ben wel benieuwd wat dat nou is quote: nope Je moeder. |
|
Mathijs/Trol/Bun Aldy zal het wel naar zijn zin hebben: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |