|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weekendje LL was zwaar ok. Wat mij betreft de hoogtepunten: Bong Ra, Ministry, Gogol Bordello (en die balkan beats er na), Opeth, Iggy & the Stooges, Gorefest, Mastodon (ondanks het slechte geluid deden ze het echt niet zo slecht) spinvis en Pennywise. Beetje de tegenvallers: De kevers (had er meer van verwacht), Corvus Corax en Planet Pendulum (idd een tering irritante mc, als ik wil juichen doe ik dat wel uit mijzelf). De echt irritante acts heb ik dit jaar prima kunnen ontlopen. En o ja, het weer was zondag idd waardeloos. Heeft iemand overigens nog Black Sun Empire gezien? Zo ja, was het wat? [Dit bericht is gewijzigd door slome op 21-08-2006 18:12] |
|
Ook weer terug.. Jezus zeg, camping 5 was echt onbegaanbaar, vanaf donderdagavond al.. Jammer dat de organisatie niet even een paar wandelpaden had volgegooid met houtsnippers.. Zondag echt een letterlijk drijvend luchtbed, dus ook maar zondagavond na Muse gegaan.. Wel vet trouwens! Hoogtepunten: Opeth (Gewoon goed) Gorefest (Strak!! Ed Warby is een held..) Corvus Corax (Even uit nieuwsgierigheid gaan kijken, maar was echt WAANZINNIG!!) Ministry (Damn, HARD!) Fun Lovin' Criminals (Blijft heerlijke muziek) Massive Attack (Jammer van Teardrop, zang viel beetje weg..) Placebo (Nooit moeite gedaan ze uit te checken, maar wel erg goed) Verder een hoop bandjes gezien waar ik niks aan vond en nu nog niks aan vind (Infadels, Frames, Wolfmother, etc), maargoed, al met al een TOPweekendje weer! Alleen mag de Grolsch volgend jaar wel een maatje groter, bij een aantal bands was er echt geen doorkomen meer aan... En indeed, Bong-Ra op vrijdagavond was echt monsterlijk!! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
placebo was gaaf, massive attack was gaaf, him was wel geinig (nog geen halfvolle tent hehe), the raconteurs viel me wat tegen en the infadels waren erg gaaf, vooral die cover van de raconteurs die ze deden, die was gaver dan hun eigen versie hehe. opeth maar heel even gezien maar was wel leuk, beetje langdradig wel. verder was never mind the british erg vermakelijk, goeie muziek draaiden ze en op zaterdag gold hetzelfde voor de alpha dj's en helemaal de 90ies party en pret bij de tent heerst supreme, dan maar een nachtje niet slapen hehe. behold de eenarmige rosser met zn koffiewekker (jammer dat de buren ook een slapeloze nacht hadden daardor maar dat was hun probleem ) was trouwens binnen 1,5 uur thuis, was zondag tijdens pennywise al vertrokken, lekker voor de massa Je moeder. |
|
quote: inderdaad, viel me wat tegen dat formaat en bong ra net niet gezien, waren placebo af aan het kijken maar gezien het laatste nummer saai was en 2x zo lang werd gespeeld dan op cd hadden we net zo goed even iets eerder weg kunnen gaan om dat nog mee te pikken oja: een betere telefoonverbinding was ook geen overbodige luxe gezien telkens iedereen weg was en niemand te bereiken was, beetje jammer [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-08-2006 18:22] Je moeder. |
|
Hoogte punten: Epica Wir sind Helden Leuk: Opeth GoreFest Ministry (behalve dat ik in slaap viel van vermoeidheid) Mastodon 90's now Aardig: Massive attack Muse Niet leuk: Stort buien |
|
wir sind helden ook maar laten schieten ivm kutweer. gave show dus? Je moeder. |
|
quote:Hehe mooie camping was dat, lekker zwemmen jammer genoeg waren er niet voldoende eigenwijze mensen om toch daar voor aan te staan. Niet dat het verder op dat veld lekker camperen was. |
|
quote:Ja gewoon leuke band. Publiek deed lekker mee. Prima sfeertje. De vraag om de toegift werd aangekocht met: Dus jullie willen een toegift op een festival Ik heb Pennywise gemist vanwege de stort bui 5 minuten voor aanvang [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 21-08-2006 18:47] |
|
Heb me ook wel vermaakt in de silent disco. Dat gaat nergens over haha. Het Lowlandscafe was ook wel handig voor als je 'smorgens ff niks te doen had |
|
Ik liep elke avond flink bezat te dansen in mijn ruige Bathory hoody en overgrote zonnebril. Ik heb een metal-head in een dronken bui gesproken, iemand? |
|
Volgens mij stond ik recht voor Dappere Speerwerper tijdens Opeth en kreeg mijn vriendin telkens zijn haar in dr gezicht, haha.. Je haar rook in ieder geval frisgewassen is me verteld Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Iemand nog moeten limbodansen op camping 2? Tegenover ons was de riolering gesprongen een paar tenten zaten in de shit [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 21-08-2006 23:36] |
|
quote: Ahahaha één van de redenen waarom ik niet zo'n festivalmens ben is dat ik dit soort horrorscenario's in m'n kop heb. Wat een ellende, het kan dus echt Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik zat vanaf de overkant te genieten met een pilsje erbij hoe ze die shittenten uit die zooi sleepte |
|
quote: Wel een bathory hoody gezien. Dat moet jij wel geweest zijn dus, want zoveel lopen die daar niet rond http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
Mijn indrukken waren: Opeth; aardig maar kutgeluid Ministry; gaaf, jourgensen was wel erg joviaal en vrolijk Wolfmother; ROCK ON!! Muse; knoeperhard (vlak voor de boxen) en zeer geslaagd Gogol Bordello; Feest!!! Iggy; erg gaaf placebo; schijtband eerste klas Raconteurs; wel aardig maar kon er te weinig van zien en horen om echt een oordeel te geven Verder heb ik genoten van die overheerlijke vingerhoedjes Grolsch. |
|
Was ook wel leuk om te zien dat er nog mensen verbaasd naar hun tent zaten te kijken, omdat deze in het water stond. Daarvoor heb je toch je tent speciaal in een kuil geplaatst |
|
Iemand nog Hawthorne Heights gezien op zaterdag? |
|
quote: In welke tent heb jij gestaan? Waar ik stond klonk het echt super, soms wat solo's die wat zacht doorkwamen, maar verder waanzinnig geluid! Stond vooraan in het midden.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ik stond ook vooraan in het midden en daarwas eigenlijk alleen maar bassdrum te horen en heel erg op de achtergornd gitaar met veel teveel echo. Hetzelfde gold eigenlijk voor de zang. Toen ben ik meer richting mengtafel gegaan en daar vond ik het al niet veel beter klinken. Jammer. Ik heb het wel eens beter gezien/gehoord. |
|
geweldig geluid bij Placebo. Denk wel dat dat mijn topper was van t weekend. Opeth blijft een briljante band. Mastodon, kutgeluid, maar blijft ook een geniale band. NIeuwe cd maar zo snel mogelijk kopen volgende maand. foto's op http://www.basementonline.nl metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
quote: Hmm, hoe kom ik bij de foto's? Normaal kun je op de datum klikken, maar in het geval van Lowlands kun je alleen doorgelinkt worden naar de sites van de bands, of naar de Lowlands-site.. Of ben ik niet helemaal helder? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lowlands was weer goed te doen Helaas kreeg ik vrijdag last van een enorme loopneus, maar die heb ik zondag kunnen inruilen voor een naar kuchje, die op zijn beurt weer evolueerde in een Darth Vader imitatie: lekker piepend ademhalen.... Ik stond ook op camping 2, maar ik heb niets van de strontfontein gezien (ik kijk uit naar de foto's). We hadden vrijdagnacht trouwens wel een huisdier: er kwam een beer van een vent bij de partytent aan en na de mededeling dat hij het 'hier wel gezellig vond' viel hij in een alcoholslaap. Volgende dag was hij weer weg, maar had een schoen achtergelaten (haha, dacht zeker dat ie Assepoester was)... Iemand van hier een schoen kwijt? Oh ja, ik heb ook nog bandjes gezien... Massive Attack vond ik erg goed. Ben nauwelijks bekend met de band en herkende alleen het 'baarmoederliedje'. De schijnbaar bekendere nummers (dit leidde ik af aan het applaus) deden me weinig en kwamen een beetje saai over. Maar de nummers met de lange opbouw en heftige climaxen (hoor ik post-rock???) waren echt super, evenals de lichtshow. HIM vond ik matig tot slecht; slecht geluid en een uitstraling van een dode mus. In 2000 waren ze een stuk overtuigender en enthousiaster. (Commentaar van vrienden: 'die drummer is zeker een Hells Angel?' 'denkt dat zanger dat hij het broertje van Jack Sparrow is?' 'de bassist lijkt wel een Klingon of zit hij bij Lordi?') Gorefest. Ik heb er niets van in huis en kende het repetoir dan ook niet. Maar ik vond het erg goed! Ministry kon mij niet bekoren; te eentonig naar mijn smaak. Bovendien irriteerde de geprojecteerde filmpjes mij na een tijdje nog al; echt één-dimensionale propaganda-pamfletten. Na een tijdje zat ik dus lekker buiten op de helling en ik moet toegeven dat de laatste 2 nummers mij toch nog een beetje konden boeien. Opeth vond ik best goed. Ze begonnen met heel slecht geluid: zang was eerst zelfs onhoorbaar. Pas bij het derde nummer was het geluid redelijk te noemen (met nog steeds iets te veel bas en reverb) Closure speelden ze meesterlijk uitgesponnen... ik heb daar echt was genoten. Muse was gewoon goed; de muziek werkt me weleens op de zenuwen, maar bij dit optreden was dat zeker niet het geval. Corvus Corax was wel leuk... een beetje kitcherig en over de top afentoe, maar eigenlijk klonk het best lekker. Helaas niet zo een feest als 3 jaar geleden; toen was het non-stop dansen. En de dirigent was een beetje 'Disney', maar ja, dat zijn de meesten als je Gergiev wel eens bezig heb gezien. Oh ja, ik vond Pennywise saai........ Ik heb nog wat dingen gezien, maar ik ben het even kwijt..... Oh ja, de Westlandse modderhorde die de Alphatent doorkruisten tijdens de Artic Monkies ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Hebben jullie het allemaal nog droog kunnen houden? Go! Go! Go! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |