|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
...en waar blijven de foto's? (sorry, kan het niet laten) Zenial |
|
quote: ... |
|
quote: ik heb geen foto's gemaakt |
|
quote: waren er niet. suprice act waren verschillende nederlandse bandjes, wel lachen. (OME WILLEM!!!!!!!) verschil met lowlands en andere festivals: de aankleding is beter, en het publiekj is diverser. er is echt onzettend veel te doen. opvallend: meer mooie jongens met lang haar bij lowlands dan op metalfestivals (= vreemd) loco loco discoshow was lachen maar als het niet gratis was was ik niet gegaan. is te duur. en bier is 2 ml festivalbier per muntje (a 1.75) en veeeeeeeeeeeel breazaaaaaaaaaaah chicks |
|
quote: Gaaf! volgend jaar ga ik ook Zenial |
|
het was leuk!!!!! heb enorm gelachen bij die grunt van WT |
|
quote: ik snap nog steeds niet waarom ze die gitarist uberhaupt laten grunten, aaaaaaargh die grunt is echt waardeloos. en dat terwijl george er gewoon was. wat ook niet kan is de zangeres in de rede vallen als ze iets probeert te zeggen. echtelijke ruzie zal het gevolg zijn geweest. |
|
ik vond de hele presentatie van WT errug kinderachtig. "en nou gaan we allemaal Ronnie aanmoedigen! Ronnie! Ronnie! Ronnie!" Floggin Molly was leuk en 2 many dj's (fucking dewaele brothers). En de falafel was meesterlijk! Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
quote: |
|
De naam is Slechtheid. En hier, deze is mooier [vind ik]: Zijn er al Lowlands verslagen? |
|
opvallend: meer mooie jongens met lang haar bij lowlands dan op metalfestivals (= vreemd) [/quote] waar waren die dan ????????? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: nou bij mij voor de stand bijvoorbeeld |
|
en bij mij in de tent (nee hoor is grapje) maarre overal wel een beetje |
|
nog genoten van het weer en de modder?? |
|
de wacken modder was beter |
|
quote: wat zijn dat dan |
|
quote: oh, ok. dan weet ik zeker dat ik dus niks gemist heb daar |
|
quote: op lowlands zijn asfalt paden, kan dus om de modder heenlopen. wat veel mensen deden, erg lange rijen dus daar. maar om die rij kan je gemakkelijk heen lopen (door de modder). dus als je geen homo bent was je gewoon snel op je bestemming. |
|
Ik heb t opzich wel naar m'n zin gehad op Lowlands, maar vooral ook omdat mn moeder mee was en me dus kon sponsoren. De enige band waarvan ik heb genoten was Project Pitchwork, errug goed life, hou helemaal neit van gothic of hoe t ook heet, maar ik was ook zeer stoned dus... Bij DB kon ik de drums amper horen en vond ik de grunt zeer vies, de enige band waar ik nog een beetje wat van had verwacht! Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
ja was lekkere electro |
|
quote: Ik heb jou helemaal neit gezien, en ik heb je toch op tv gezien dus... maarja, next time better ofzo Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: die kom ik juist altijd en overaal tegen, daar wordt je zo moet van... |
|
quote: |
|
quote: Via welk bedrijf werk je bij Lowlands? Ik heb er nl ook gewerkt. Heb je Dimmu nog gezien ? Was echt geweldig Had ze nog nooit live gezien, echt super, en wat een lichtshow! To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |