|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat komt er dit jaar eigenlijk? |
|
quote: + Flogging Molly Nile I am kloot en kijk ff op Lowlands.nl Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
hmm maar 1 leuke band dus ... ach ben er 2 jaar als vrijwilliger geweest, met alle vrijwilligers van ATak, was wel gaaf om er met een groep te zijn, bands boeide niet echt. alleen werd het op een moment wel erg duur daar ... |
|
Euj, Flogging Molly en Dropkick Murphys had ik eigenlijk wel willen zien....verdoemme! |
|
Maat van mij werkte daar bij het bedrijf die alle podia (en tentn en shit) opbouwt. Had dus full acces all area's. Lekker beetje met je bezopen harses door de artiestenruimtes lopen ... Hij met zijn auto naar de dichtsbijzijnde doorgang naar camping bij Dommelsch en fikse berg bier naar kampje brengen .... brr wat was ik lam die dagen |
|
quote: Goh, deed jij een tijd terug minderwaardig over festivals samen met Maarten? Face it, je bent gewoon niet man genoeg voor metal-festivals I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Punt voor dunne hein! |
|
Blood Hound Gang |
|
Ik ga, ik ga, ik ga!!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
om je dan langs bij de hema stand? |
|
quote:Voor een heerlijke HEMA worst altijd! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
moet je wel even zeggen dat je het bent, weet ik dat ook eens tenminste |
|
quote:Ik zal zien wat ik kan doen... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
waarom zou je daar heen gaan ? Geld teveel ? |
|
quote: waarom zou in dit topic posten als je niet gaat? tijd teveel? ik gaat morgen om 2 uur hier weg (e'de) dus hoop tegen 11 uur tentje te hebben opgezet |
|
quote: niet iedereen is dik, lui en werkloos |
|
En? Hoe was het? Ik wilde op Zaterdag heen maar kon wegens een plotselinge doch heerschende verplichting niet. Ik zag wel Arrested Development op teevee. Tering, wat heerschten zij enorm zeg! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
http://www.planet.nl/planet/show/id=74766/contentid=501201/sc=e1911a Lowlands varieert zich te pletter F*ck hippies |
|
Zo.. Ik begin langzaam aan weer uit mijn roes te ontwaken. Absolute hoogtepunten: * Dillinger Escape Plan () * Textures * Ocean Size * The colour of fire * Auf der Maur * Op sterk water (improvisatie cabaret) Entertaining: * Bloodhound Gang * The Offspring * The Distillers (dat mens heeft een strrrot!) * Velvet Revolver (SLASH ) * Nile * The Hives * Flogging Molly * Otto Orgel (een malloot met een orgeltje) * Within Tempation (prachtige show!) Ronduit kut: * Gem (jongens, lever die Essent award maar weer in a.u.b..) * The White Stripes (wat belachelijk slecht ) * I am Kloot (aaaaaaaaaaargh!!) Erg naar mijn zin gehad maar volgend jaar hopelijk meer stevige rock/ metal op het programma. |
|
quote:Ja, ik vind drie metal acts toch echt te weinig... iets meer zou voor mij net de drempel zijn om wel te gaan, want 't blijft toch een leuk festival. Heb je Theo nog gevonden? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik heb de indruk dat Lowlands meer en meer dance georiënteerd gaat worden.. Na 00.00 's avonds was er geen rock/ metal meer te vinden op het terrein, alleen dance en oerwoudmuziek, de incidentiële rock-DJ die ik gehoord heb buiten bschouwing latende.. Ik zie liever dat er in 2 tenten tot diep in de nacht bands spelen. Met het schrappen van de Dommelsch/ Golf tent is er al 1 rock/ metal tent minder en dat merk je goed.. Ik hoop dat er volgend jaar meer wat meer rock/ metal is, anders ga ik alleen als ik de headliner supergaaf vind. quote: De zoektocht naar Theo was hilarisch Op een gegeven moment deed iedereen mee, ook de mensen in de eet- en dranktentjes. Zo kon je een zak Vlaamse friet met Theo-saus bestellen [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-08-2004 14:18] |
|
quote:Eh, ik ben al een paar jaar niet meer geweest (vanwege tegenvallende lineup voornamelijk), maar wat is er met de DJs in de Alpha-tent gebeurd dan? Want daar werd voorheen wel altijd rock ende metal gedraaid. Wel de populaire meuk, maar dat is niet zo erg op Lowlands. quote:Best wel absurd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat is nog steeds zo, alleen ben ik dit jaar erg weinig in de Alpha geweest (vooral India en Grolsch). Ik had na een hele dag rondbanjeren echt geen zin meer om voor RATM-Killing in the name o.i.d. weer dat pokke-eind naar Alpha te moeten zwalken quote: Yeap, om over de geintjes op LTV maar niet te spreken En het voortdurende "Theo?!" geroep, overal en door iedereen. Of de "Finding Theo"-vis in één van de dranktentjes LTV was trouwens errug cool, tijdens het wachten op bands Happy Tree Friends, Ren & Stimpy etc kijken [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-08-2004 14:30] |
|
quote:Ik vond 't de laatste keer dat ik er was vooral erg steken dat de Alpha tent om vier uur al dicht ging. Wij waren natuurlijk nog niet uitgefeest, maar vervolgens kon je inderdaad alleen maar terecht in allerlei dance-shit en toen was de stemming er bij ons in ieder geval vrij snel uit. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |