|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Lowlands is kut. De bands zijn klote. Het publiek is shit. De prijs is belachelijk. De sfeer is ruk. black metal ist krieg |
|
ik heb trouwens gehoort dat Immortal ook es op Lowlands is geweest klopt,dat zo waneer? (enn what the fuck moeten hun daaro) beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!! |
|
LOWLANDS --> OVENS ! |
|
Immortal is op Lowlands geweest ja, en wat ze daar moeten is zuipen en een feestje bouwen en voor de gein hun ding doen voor een belachelijk publiek. Maar ja, op elk festival is het publiek belachelijk, zoveel verschil is er niet met Dynamo of zo. |
|
quote: Ik hou van alle heel veel soorte metal. Slipknot tot within temptation Fear factory tot Children of Bodom. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Dus daarom kom je niet naar Graspop? Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ga wel.Als ik het kan betalen dan want het is inderdaad eg duur. Onder andere voor Dimmu. Maar ook voor Korn, het caberet, om mijn vrouw te bewaken , En nog wat andere verdwaalde leuke bands. Allemaal niet true en krieg, maar wel leuk. daVid |
|
quote:Welnee, en nu klinkt het alsof ik een teringhekel aan festivals heb, en dat is helemaal niet zo. Maar Dynamo vind ik wel heel erg trouwens. Ik ga gewoon naar Wacken om er een vette week van te maken; dat ik niet naar Graspop kom heeft andere redenen met op stip verplichtingen hier, en geldgebrek. |
|
Poor u... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Aha, toch jammer dat je niet komt. Bazzio Attacks!!! |
|
Yep Ga je naar Wacken? |
|
Ik NIET |
|
Nee, helaas. Dan ben ik op vakantie, ik probeer er volgend jaar wel bij te zijn. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: t zijn de kleine dingen die het doen! Suck my piss |
|
Tegeltjeswijsheid Lowlands is een kuthippiefestival ... |
|
Ik ga dit jaar ook niet denk ik, ik ben de vorige twee jaar geweest, meer voor het lallen dan voor de muziek.. Vorig jaar viel alleen erg tegen, Lowlands wordt steeds commercieler en dat zie je terug aan de bands, mensen en aan de prijzen.... Aangezien het door mojo georganiseerd wordt zou iedereen het moeten boycotten... verotte kapitalisten dat het zijn, ze denken alleen maar aan geld en zo helpen ze een festival naar de klote Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Als jij alles dat door mojo georganiseerd word kan je echt nog maar naar heel weinig bands.d Bijvoorbeeld dynamo, bijvoorbeeld de laatste tour van mortiis. daVid |
|
Vorig jaar ben ik er ook geweest, ik heb er toen tegen gratis entree en wat munten een dag gewerkt, dus dan is de drempel wat lager, maar er waren toen maar een paar optredens die ik goed vond, waaronder Tanzwut |
|
quote: huh?? Suck my piss |
|
Translation plllllllllease |
|
Volgens mij mist er un woord....maar welke.. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Als jij alles dat door mojo georganiseerd word klote vindt kan je echt nog maar naar heel weinig bands. |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Dynamo is kut Mortiis is kut er gaat niet veel positiefs uit mij komen vandaag hoor, ik waarschuw vast ff [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-07-2002 15:01] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |