|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
C U there... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik ga niet |
|
En is ut leuk op lowlands, lekker weertje he |
|
ik ga wel!!! uhmz, wanneer ist eigelijk Je moeder. |
|
Ik ga niet, maar baal daar eigenlijk wel van. Wilde toch Guns 'n Roses nog weleens zien ook al is het alleen nog maar Axl... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
komen die op lowlands??? Je moeder. |
|
Ik stond ook raar te kijken toen ik dat las! Don't blush when I rip you open |
|
niet volgens de site... verwar je et niet met roskilde? Je moeder. |
|
Staat in de nieuwe OOR. Als verrassingsact komen ze op zondag, want die dag was nog vrij in het tourschema van GNR... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
ze komen wel op Pukkelpop... maar Lowlands... nah.. |
|
Het is vast wel lekker weer voor zo'n festival Ik ben blij dat ik geen geld had. |
|
Ik ga naar Lowlands maar weet alleen nog niet wanneer. |
|
whahahaah....zullen we als nog gaan Gummibeertje Don't blush when I rip you open |
|
quote: Met jou altijd. maarruh gaat SnaacK dan ook mee. |
|
mooie plek om een bom te gooien, of niet? |
|
|
|
quote: Ja, daar zit ik nou eenmaal aan vast Don't blush when I rip you open |
|
het was lange dagen hard werken, erg veel lekkere mannen gezien en dat terwijl ik dacht dat die niet meer bestonden |
|
en hoe kan ik het vergeten BEEF was te gek ...lekkker feestje jonges |
|
Beef? Yuck... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
ik begrijp zelf ook wel dat op een metal site er weinig mensen zijn die de line-up van Lowlands kunnen waderen....maar moet er nou echt na elke post zo'n domme opmerking komen |
|
quote:Lowlands zuigt. Nee, ik vind het allemaal fake. Pukkelpop = Lowlands, alleen dan nog net ietsje beter, dus ik snap de hype rond Lowlands niet |
|
quote:Trek het je niet aan.. er zitten hier een paar trieste figuren waar tolerantie een onbekend begrip is. En als het niet in hun straatje past hebben ze niets zinnigs te zeggen. En zelfs als ze niets zinnigs te zeggen hebben moeten () ze toch nog posten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik snap al dat gezeik op Lowlands uberhaupt niet! Ps hoe was Dimmu..? Don't blush when I rip you open |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |