|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Natuurlijk ben ik van de partij programma niet toppie maar wordt echt wel super gezellig |
|
Het programma is wel 'toppie' verdorie. :') |
|
quote: Yeah, kaartje binnen |
|
quote: |
|
quote: Your place or mine |
|
duizend maal CRAP!!! edit; als in; damn heb mn kaartje nu dus niet en degene met wie ik zou gaan wél [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 27-07-2007 22:43] |
|
Damn, en ik heb echt goed gezocht, maar vind de lineup dit jaar echt énorm tegenvallen! Zou Tool echt heeeel erg graag zien, maar verder alleen maar bands waarvan ik denk "ach, ook wel leuk om eens te zien.. of niet.." Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dit jaar een paar uurtjes festival bekertjes uitdelen. Verder zal het wel weer een leuk festival worden. Vind de line-up dit jaar ook wat tegenvallend. |
|
Nouw... bevestiging van werken op Lowlands is weer binnen... zoals het er naar uit ziet heb ik weer nachtdiensten; |
|
Altijd relaxt op Lowlands werken... ondertussen ook twee jaar gedaan. Nu toch maar weer eens een eigen ticket gekocht ;-) En ik heb er verrekte zin in!! TOOL + Nine Inch Nails + Kaiser Chiefs + Pendulum + Noisia + Heideroosjes + Lacuna Coil + Turbonegro etc. etc. Inter faeces et urinam nascimur |
|
|
|
Waar ben je verbaasd over? De hoeveelheid kaarten of de prijzen? Prijzen zijn weer flink gedaald iig, vlak nadat het uitverkocht raakte gingen ze gerust voor 300 euro p/s weg. |
|
Ik ga |
|
ik ben erbij! |
|
quote: Beide eigenlijk, de verkoop is dit jaar heel erg snel gegaan, ondanks een line-up met weinig ''grote'' namen. |
|
quote: zou het nog helpen dat je er een aankoopbewijs bij krijgt |
|
quote: Sja, dat is relatief natuurlijk.. Ik kan niet eens alles gaan checken dat ik wil zien, zoveel leuks komt er |
|
ik zag maar 2 of 3 dingen die ik "wel leuk" vond totaal niet de moeite dus er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Voor mij zitten er ook een aantal overlappingen bij, doordat cabaret samenvalt met muziek. Je kan niet alles hebben helaas |
|
ach bands... wat moet je er mee op Lowlands? Inter faeces et urinam nascimur |
|
caberet op lowlands moet een grotere tent krijgen. het is gewoon altijd vol en ik heb weinig zin om twee uur van te voren in de rij te gaan staan. verder staan er helaas ook een paar bands die beide wil zien tegelijk geprogrammeerd. |
|
ik ben er ook, moet werken bij de boudisque tent |
|
quote:vorige keren dat ik daar was en cabaret wilde zien, was de tent al vol met VIPs voordat er ook maar 'gewoon' publiek naar binnen kon. en daar had ik indeed 45 minuten voor in de rij gestaan grmbl er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ik sta op de vrijdag van 12 tot 8 bekertjes uit te delen bij de ingang van het festival terrein. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |