|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien wel weer, zie het tegen die tijd wel mits het niet uiverkocht is. |
|
nou, hier wordt de pis niet lauw van |
|
Het enige wat boeit is Danko Jones en Amy Macdonald, maar om daar nou iets van 130 euro voor te lappen. Nèèèèèèèh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
The Hives N*E*R*D Franz Ferdinand Dropkick Murphys Amy Macdonald Danko Jones Gogol Bordello dEUS The Wombats Sigur Rós Anti-Flag Henry Rollins (spoken word) Pendulum Holy Fuck Extince Foals Blood Red Shoes The Kooks Volbeat Mindless Self Indulgence Killswitch Engage Hadouken! Korpiklaani wooohoo!!! Ik ga me wel weer vermaken die 5 dagen :D Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Ik vond Danko JJones live erg tegenvallen |
|
N*E*R*D Underworld Franz Ferdinand Gogol Bordello (3e keer nog steeds leuk?) dEUS HIM (3e keer nog steeds kut?) Sigur Rós Anti-Flag Extince The Kooks Sex Pistols (gewoon een keer gezien hebben) mwa. maar misschien zitten er in het gros voor mij onbekende bandjes wel wat leuks [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 03-06-2008 18:14] Je moeder. |
|
New names: The Presidents of the USA // Miss Kittin // De Jeugd van Tegenwoordig // Santogold // Ellen Allien // Junkie XL // Pete Philly & Perquisite // Bart Skils // Benga // Che Sudaka // Does It Offend You, Yeah? // Dorlene Love // El Guincho // Fucked up // GEM // Hit Me TV // Jeremy's // Kissy Sell Out // Kraak & Smaak // Late of the Pier // Laura Marling // Le Le // Lucky Fonz III // No Age // Off The Record // Paprika Korps // Pivot // Shinedoe // Slagsmålsklubben // Stephen Marley // Textures // The Girls // The Opposites // Tom Baxter // White Lies En gister: The Fratellis One Night Only Black Sun Empire Leukleukleuk weer!!!! En dit jaar gratuit naar Lowlands met Greenpeace; LOL! |
|
Vooral Textures en Black Sun Empire doen dan een glimlach op mn gezicht zetten! Beloofd weer een leuk feestje te worden daar Inter faeces et urinam nascimur |
|
The Presidents, Textures, Black Sun Empire Komen al veel dingen die ik graag wil zien! |
|
Ook DJ Scotch Egg komt (check zn myspace) Inter faeces et urinam nascimur |
|
Nee, dat wordt 'm niet dit jaar. Wat een bout-lineup. |
|
Ik denk dat ik ga voor Pukkelpop, veel meer gave zooi. |
|
Lowlands is gay. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
al uitverkocht |
|
Uitverkocht? Ben ik ff blij dat ik al kaarten heb dan. Dat is weleens anders geweest, hahahaha. |
|
Ik had al een early-bird ticket :D Heb er al zin in!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Geen Lowlands voor mij dus dit jaar. |
|
De line-up valt best tegen, maar toch blij dat ik kaarten heb. Wordt zeker wel weer mooie onderneming [Dit bericht is gewijzigd door Pattie op 25-06-2008 4:02] |
|
quote: +1 mooi, hoef ik niet meer te twijfelen Je moeder. |
|
Blijf het een raar festival vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 25-06-2008 8:53] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik heb het idee dat ik elk jaar dezelfde namen zie staan op de line-up, met uitzondering van een paar grote publiekstrekkers ben van het weekend gevraagd mee te gaan en zit toch te denken om maar ja te doen. ook aangezien manlief in engeland bivakkeert dan er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Nog 3 nachtjes slapen Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ha Beste Mensen, Ik zou graag alsnog naar Lowlands gaan als alternatief voor het niet op vakantie kunnen. Wie heeft er een kaartje over en zou deze tegen een fatsoenlijke prijs van de hand willen doen? Neem even contact met mij op via mijn email, zie profiel. Many Many Thnx.! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina |