|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wtf 2 kaarten : € 450,- 16-08-2006 15:39:01 Go! Go! Go! |
|
quote: Bedankt... it reminds me... ik heb nog wat te mixen hier... quote: Toen speelden ze al nieuwe meuk hoor, maar het album was nog niet uit... Oh ja, ik ga voor de 10e maal ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
ja klopt maar niet veel. en het publiek was aanzienlijk tammer voor zover ik het me herinner Je moeder. |
|
hij wil me niet terug japhe |
|
ik heb er gister een gevraagd advertentie opgezet en werd gebeld dat ik het kaartje op kon komen halen een paar dorpen verderop voor de verkoop prijs! hell yeah |
|
Nice!! Veel mazzel gehad dus, als je ziet waarvoor die kaarten nu weggaan, sjeuz... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Alleen als ik hier naar buiten kijk word ik minder blij, laten we hopen dat het in Biddinghuizen beter weer is. Ach, gezellig word het evegoed. Nu nog ff wakker worden en om 13.47 de trein die kant op |
|
Hier ziet het weer er nog prima uit. (Enschede) vanavond om 6 uur met de bus die kant op. Om 8 uur staat mijn tentje er wel |
|
Ik ga niet, veel te groot geworden toen ik in 94 heen ging voor de eerste keer 8duizend mensen en alleen maar coole bands. Dat is nu wel anders. Maar dat is persoonlijk. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
veel teveel kut muziek!! ik ga liever naar graspop of wacken en dat soort festivals |
|
quote: Die zijn grotendeels al voorbij enne boeiend? Lowlands, als ik geld over hou wil ik er best een keer heen. |
|
dan ga ik wel naar festivals in duitsland |
|
quote: Summerbreeze is dit weekend. En voor de rest, boeiend.. zet dat maar in de juiste topics neer dan of ben je er zo eentje die in elk topic even komt melden dat die niet naar betreffend festival gaat. In dat geval, veel succes.. heb je nog lang werk. |
|
Ik zit met mijn ass op pukkelpop.. nagenoeg dezelfde line-up als LL, meer metöl |
|
Jeuj! Was vandaag 14.30 al thuis! Go! Go! Go! |
|
hehe netjes, ik om 8 uur oid bagger weer zeg, dan maar muse kijken op tv hehe Je moeder. |
|
Zo, net terug van een paar dagen vol kansloos bier kloeken, brunch-bagg's eten, minderwaardige gedrochten van de maatschappij bekijken en niet-zo-hip dansen op industriële muziek bliepjes en bloepjes. Het was wel super weer i.m.o. alleen vandaag (zondag) viel het Zwaar (let op de Z) tegen. Maargoed, ik heb goede bands gezien en ik heb mezelf vermaakt, en daar gaat het natuurlijk om. Verders was Gorefest live enorm strak en de rest (muse & dance muziek) was ook super om eens een keer te zien/doen. Ps. Volgend jaar ben ik weer aanwezig op dat stukje gras. |
|
Ik ben ook vanacht terug gekomen. We zouden eigelijk tot vandaag blijven maar onze tent dreef letterlijk op het water. Dat was echt niet meer te doen. Maar in ieder geval, het was een geweldig weekend. Gorefest was inderdaad erg strak live. Mastodon viel een beetje tegen, maar dat kwam mede door het geluid. Ministry maakte dat weer goed. CKY was wel een keer leuk om te zien. Pennywise was ook weer een feest. Verder nog wat kleine bandjes, en heel veel bier gezien. Conclusie: Volgend jaar zeker weer. |
|
Leuk feestje wederom, jammer van dat kutweer gisteren. daarom al na Danko Jones vertrokken. Hoogtepunten vond ik Ministry, Stooges en Corvus Corax. |
|
hoogtepunt: The Stooges (maakte de rest van het programma eigenlijk volstrekt overbodig)... Voor de rest waren Ministry, Opeth en Corvus Corax heel goed, Mastodon wel ok, The Streets en Pennywise waardeloos en Muse dodelijk saai... We don't take it, we just fake it... |
|
Hoogetepunt van Lowlands : The Bluegrass Boogieman! Geloof niet dat er dit jaar het dak zo van een tent gegaan is. De band was compleet overrompeld door een zeer enthousiast publiek, wat van hun gezichten af te lezen was Zeer indrukwekkend om dat te zien! Een optreden om nooit meer te vergeten. |
|
Ook gisteravond teruggekomen. Wat een pokkeweer. Iggy & The Stooges waren absoluut het hoogtepunt van Lowlands. Ministry daar vlak achter met Wolfmother. Verder waren Opeth (sinds wanneer praat die zanger ineens zoveel tussen de nummers door?), Urban Dance Squad, Gorefest en Pennywise (wel wat rommelig, maar toch...) ook best ok. Tegenvallend was Mastodon, maar dat was vooral de danken aan het 'geluid'. Ik ken de nummers toch aardig goed en zelfs dan was het nauwelijks te volgen. Laat staan als je nog nooit wat van de band gehoord hebt. Ook HIM en Placebo vielen mij tegen. Wat een saaie meuk is dat dan eigenlijk zeg.... http://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal http://www.myspace.com/villavampiria http://www.myspace.com/doctorscalpeltheincisions http://entrapment2.bandcamp.com/ |
|
quote: Afhankelijk van zijn bui geloof ik, maar voor zover ik weet sinds het bestaan van de band. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Ik heb ze dus op Pukkelpop gezien afgelopen donderdag en daar was het geluid moddervet! Wat een heerschend optreden was dat! Ze hebben trouwens ook een stuk of 4 nieuwe nummers gespeeld Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |