|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
WTF! Het nummer staat er niet volledig op! Dat heerschende eindstuk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mijn hoogtepunten waren: - Death From Above 1979 - The Prodigy - Queens Of The Stone Age (uiteraard) - Apocalyptica - Die drum&bass dj die (ik meende) vrijdag draaide Foo Fighters vielen me eigenlijk iets tegen, het klotegeluid verpeste imho de nummers. Edit: vergeet ik de Dropkick Murphys, deze heerschen live altijd. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 23-08-2005 20:24] |
|
Ik had ook moeten gaan. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Er draaiden er 2.. Eerst Roni Size, die het nodig vond om de 3 minuten een break in te lassen... Sta je net lekker te dansen... HOmo. Daarna Afrodite, die heerschte. Jammer alleen van die Big Mama die erbij moest gaan blêren tegen het eind.. |
|
quote: Dat van die breaks kon ik me ook nog herinneren, bloedirritant ja. Dan is het dus Aphrodite die in mijn lijstje hoort te staan. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 24-08-2005 19:34] |
|
Ja, Aphrodite heerste echt. Ben zo enorm los gegaan toen hij draaide!! EDIT: het is PH en niet F. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-08-2005 21:08] |
|
Ok dan neemt hij zuurstof.Dan had ik dat niet gezien.Lekker belangrijk. Ik vond het een vette show en zolang hij niet b.v. heroine loopt te spuiten op het podium kan ik me er niet druk over maken. |
|
Tuurlijk is het wel belangrijk, want dat betekent dat ik gelijk heb! *puh* |
|
Mooi dat hij aaan het zuurstof zat. \Heb me er prima bij vermaakt. |
|
quote: Gefeliciteerd ! Geniet er van ! |
|
als 't aan mij had gelegen was er ander gas uit die tank gekomen... We don't take it, we just fake it... |
|
Ben er, helaas toch wel, toch ook weer geweest. Heb het heel lang vol gehouden om niet te gaan, tpt ik woensdag avond een vrijwillegers kaartje aangeboden kreeg. Dus toen ging ik toch maar. Hoogtepunten: *Social Distortion *Nightwish *Queens Of The Stoneage *Heather Nova *Bad Religion Dieptepunten: *marlien manson *de verschrikkelijke trendy mensen en hippies die daar lopen *mensen die dat rare straat theater leuk vinden *de rijen voor de wc's 's ochtends *de rijen voor de ontbijt tentjes kan zo nog wel ff door gaan..... Maar toch heb ik me wel weer prima vermaakt. Vooral ook omdat ik niet 3 uur in de rij heb gestaan om binne te komen, terwijl mijn vrienden dat wel hadden Wederom zeg ik dat t mijn laatste keer was, we zien volgend jaar wel weer |
|
Lowlands was heel relaxed dit jaar. Prima sfeer en veel leuke dingen gezien. Goed: -Polyphonic Spree (stoned zijn bij TPS is geweldig) -Queens of the Stoneage (rocken als een tiet) -Foo Fighters (perfecte afsluiter, goeie band, heel goeie nummers) -Magic Numbers (lekker smeuige sixties-pop) Niet goed: -Korn (heel erg voorspeelbaar (alweer die doedelzak...) en niet boeiend, wel heel vet bassgeluid) -Kaiser Chiefs (totaal overschat) |
|
quote: Wat vind je dan zo erg aan lowlands dat je steeds maar met tegenzin heengaat? Is lowlands niet tr00 genoeg? Bang dat je niet meer voor metal wordt aangezien wanneer je een festivalterein deelt met 'trendy' mensen? Kop op man! Die lui gaan toch om de zelfde reden als wie dan ook heen: Bandjes kijken en eens goed feesten. Ik snap niet wat daar zo ergerlijk aan is. En dat straattheater vond ik juist geweldig. Vooral die mafkezen op stelten. |
|
Iemand nog Nick Cave and the Bad Seeds gezien en die er zijn mening over kan geven? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik niet, mijn zus wel, ik kan haar mening hier wel posten (ze staat nu toch ergens in de buurt sinasappels uit te persen). Edit: maar dat doe ik vanavond wel, ik moet maar eens naar het werk. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 25-08-2005 7:37] |
|
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
omdat ik jaren lang met vrienden ben gegaan en me daar wel altijd uitstekend vermaak door te kankeren op alle hippies. Dit jaar ging ik alleen omdat ik gratis kon en graag Social Distortion wou zien. Hun optreden in A'dam was binnen no-time uitverkocht, anders was ik daar wel geweest. Als t aan mij lag was ik na dat concert weer naar huis gegaan. |
|
Nick cave & The Bad Seeds was echt briljant. Veel van de nieuwe plaat Abbatoir Blues, wat live een stuk beter uit de verf kwam. Optreden startte dan ook met Get Ready For Love. De Bad Seeds gingen meteen uit de naad, terwijl het achtergrondkoortje enerzijds deed denken aan een zwarte kerkdienst in New orleans, dan weer aan een voodoo-ritueel uit Wild At Heart. En Cave daarin als hoofdrolspeler afwisselend als predikant dan weer als de duivel zelf... Prachtig hoe dat koortje er high pitched 'There's a war comming' staat te schreeuwen, terwijl de Bad Seeds staan te kolken in een zee van geluid en Cave bezeten over het podium beweegt... En dan natuurlijk ook nog eens een goed pak oude krakers: Deanna, The Ship Song, Red Right Hand (een wat lossere live-versie) werkelijk geweldige uitvoeringen van Tupelo (kippevel), The Weeping Song en The Mercy Seat (ook anders dan op plaat; supergaaf). Als toegift deden ze tenslotte mijn favo Cave-song (Do You love Me) en als alerlaatste Stagger Lee. Kortom: We don't take it, we just fake it... |
|
quote: Als die knakker in de buurt speelt zal ik zeker gaan kijken. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Tip: wacht niet te lang met kaartjes kopen. Paar jaar terug in 013 was z'n show in een half uur uitverkocht... dan ben je toch blij dat je met je houten kop op zaterdagmorgen om negen uur al in de rij stond. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nick Cave is echt een koning. Ik heb vanochtend nog Let Love In in de auto gedraaid. Wat een heerlijke plaat! Ik wil hem ook een dezer dagen weer eens live zien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
*schop* Ook dit jaar ben ik van plan te gaan. Ik zag net dat Ministry dit jaar op Lowlands staat Verder is er nog vrijwel niets over de line-up bekend, maar aangezien zowel Placebo als Muse dit jaar een nieuwe plaat uit hebben hoop ik stiekem dat 1 van de 2 Lowlands aan zal doen. |
|
Volgens festivalinfo.nl zijn de volgende namen reeds bevestigd: 433fm Silent Disco Arctic Monkeys Ben Lee Custers, Frans Georg Traber Giphart, Karin Harry Glotzbach Magic Numbers, the Massive attack Ministry Muse Puppets Etc. Slampampers, The Therapeuterette Tiga Wir Sind Helden Dus ook Muse Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |