|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Voorgaande 2 jaren bevielen prima, ook totaal geen last van controles gehad.. Ik ben weer van de partij! |
|
Wiehiej!!!!! Ach... Lowlands wordt sowieso leuk *heeft zich weer opgegeven als 'barhoer'* LOL |
|
quote:wat kost dat? |
|
Pijpen, 5 muntjes? |
|
quote: jaap! pijp(p)en 5 muntjes! |
|
heb jij de foto's nog? Je moeder. |
|
moet je ff aan eip vragen ga je dit jaar weer mee jaap? |
|
pfoe geen idee meer wanneer ik hem voor het laatst heb gesproken, vroegah... hm nee denk het niet. Je moeder. |
|
ik heb nm geen foto's.... je moet hem eens ff contacten, vind ie vast tof....als zn sociale hersenkwab het weer eens gaat doen |
|
hehe neh, die hoop heb ik al opgegeven, hoeft van mij niet meer Je moeder. |
|
logisch. wees maar blij dat je mij nog hebt |
|
maar nee ik ga niet meer naar lowlands hehe Je moeder. |
|
jammer...al mn singlevrindinnetjes wilden graag wat kerels mee |
|
nou misschien wel dan Je moeder. |
|
*schraapt keel* 'Barhoer' staat voor het aantal barren die ik vorig jaar op Lowlands heb gehad... Het gaat hier dus niet over enig seksueel getinte onderwerpen... En ik krijg wel wat meer betaald dan een paar muntjes |
|
*hap* Je moeder. |
|
lowlands, al tijdje niet meer geweest, wel 5x geweest en was altijd wel leuk maar nu voldoen ze niet echt meer aan mijn muzieksmaak blabla. vroegah toen immortal nog op LL stond en minidoran zich uitermate vermaakte Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
hehe +1 "the fucking sun is burning me!" dat heb je met 30 graden vol in de middag, DUH Je moeder. |
|
was ook warm ja, en mensen met belachelijke warme leren broeken aan en enorme spikes en scheermesjes (oooh dat maakte een indruk, ik vond het doodeng ) Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
hehe yeah. en een lompe mongool die van die spike matten had vol met spijkers van 10cm. leuk op het podium maar hoe hij die dingen het terrein op heeft gekregen was me echt een raadsel Je moeder. |
|
Nieuwe naam Lowlands: Volbeat Het gaat nog niet snel, maar beter langzaam dan niet: óók het lijstje met Lowlands namen begint steeds meer kleur te krijgen. Zojuist heeft het Deense Volbeat haar agenda bijgewerkt en jawel, ze spelen op Lowlands. Op 16 augustus zullen ze het publiek voorzien van een portie stevige heavy metal. Die spelen ook overal.... |
|
quote:I hope the sun will no longer rises druppende corpse paint Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Mooi nieuws voor (oude) punkliefhebbers. The Sex Pistols komen op 16 augustus Lowlands onveilig maken! Dit vermeldt de officiele site van de band. De legendarische band stond aanvankelijk geprogrammeerd voor het Fields of Rock festival en speelt nu op Lowlands op hetzelfde festivalterrein als eerst |
|
Ben ooit één keer op Lowlands geweest, maar dat is het voor mij toch niet. Teveel verschillende soorten muziek waarvan ik zo'n 75% niet te pruimen vind. Dat jaar stond Frank Black & The Catholics er overigens wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |