|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmm, een keer proberen dan maar. Niet te duur hoop ik? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:deed ik toch al wel. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:ik had vandaag een potje van 24 pillen (pure ephedra) wat go go energy 4 him ( ) heet voor 19 euro Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: en dat knaag je in een avond op? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:wow neen, doe dat maar niet. 2 per avond ongeveer Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Go Go Energy 4 Him? Zeker spul om een stijve te krijgen ofzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:dat vroeg ik die gozer van de shop ook al. maar hij zij dat dat niet het geval was. ZOu voor een vrouw ook een beetje raar zijn.. alhoewel als ik de hele avond met stijve tepels rondloop weet je waar het door komt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: oh dat is niet duur dan. Kan ik er zaterdag twee ofzo van je kopen om te proberen? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:dat is goed.. wordt vet gedeald hiero Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
het is toch niet zo als ik me biertje laat staan dat ik daarna een kilo van die pillen erin heb? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ZM-Drugs Meeting in Krimpen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik zou je bier maar fijn vasthouden als ik jou was. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: great! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nee maar ff serieus , ik heb me pa beloofd dak nooit aan die troep zou beginne (me pa is nog neit zo lang geleden onverwachts overleden en i kwil me gewoon aan me belofte houden ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:waarom zeg je dat. vertrouw je me niet? Ik zou dat soort dingen echt nooit doen!! Je kan ze ook in sommige kroegen kopen en ze wilden het ook bij de ethos (drogisterij) verkopen dus zo ernstig is het ook niet. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee, natuurlijk niet Orion, er gaat echt wel niemand pillen in je bier gooien, hoor! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: idd, zo rijk ben ik niet I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
sorry maar gewoon ik wil me dr gewoon aan houden hopelijk begrijpen jullie het Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: tuurlijk Het zal wel een soort geconcentreerde red bull zijn I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Uiteraard!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zaterdag gaat het kont-schoppend heerschen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:'t is wat je er zelf van maakt. Volgens mij gaat het dus zeker zeer gezellig worden. Veel leuke mensen ik zie er naar uit Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ook! Nog 2 nachtjes slapen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |