|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ja maar die komt niet.. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Geen haar op mijn aars die eraan denkt. |
|
waar is die Hut eigenlijk? We hebben wel een adres nodig. www.detelefoongids.nl heeft hem niet. |
|
Ik kom 110% zeker, net bij de bank geweest om te pinnen en ik heb pleuro's genoeg om weer eens vies de beest uit te hangen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Je hebt geen haar op je aarsch man. |
|
quote:Niet denken, gewoon doen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Vraag Snaack, de hutvraagbaack. Of Firefox, of Gummibeer. Die wonen behoorlijk in de buurt. |
|
Ok, ik geloof dat Amarantha hen al een mail aan het sturen is. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik heb geen meel gekregen hoor Anyway -- jullie komen en voiture? Route plannen naar postcode 2922HL, daar is het busstation. De Hut heeft geen adres.. Uhm.. Ik quote mijn kaartjes wel weer. Godverdegodver! Je kan niet quoten vanuit gesloten topics.. Grmbl.. Routebeschrijving Rood = route die de bus rijdt Groen = route die je moet wandelen Eerst een overzichtskaartje Een detailkaartje De kaart is vrij duidelijk maar ik zal het toch ff verduidelijken.. Als je uit de bus stapt loop je richting provinciale weg, dan zie je vrijwel gelijk de voetgangerstunnel. Die ga je dus door. Om jezelf de moeite van het omlopen te besparen volg je NIET het fietspad (die maakt een bocht naar rechts) maar ga je de trap op aan de linkerkant. Nu zie je stoplichten recht voor je (en aan je rechterhand een ford-dealer). Hier oversteken, gelijk aan de overkant rechtsaf. Die weg volg je (gaat een holletje op). überzoom Goed, als je boven bent zie je een brug(getje). Als het goed is loop je aan de linkerkant van de weg, vlak voor de brug zie je een stijl zandpad aan je linkerhand (als de bomen niet gesnoeid zijn valt het niet echt op..) Tada! Je bent gearriveerd.. Goed, veel duidelijker kan het niet, wie het nu nog niet kan vinden moet een blindegeleidehond kopen Enne -- zoals je kan zien is het ongeveer 650 meter lopen vanaf het busstation. Verder kan je evt. de nachtbus naar R'dam CS nemen, die vertrekt tot 4.35 uur elk halfuur vanaf CS. (ja, die rijdt een rondje..) Die bus kan je hier nemen: Nachtlijn 4, halte Ketensedijk Zoals je kan zien dus even de Algerabrug over, vanaf de Hut (in lamme toestand) 15 minuten lopen. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 14-01-2003 23:58] |
|
quote: Hej, ome adolf komt ook!!!!! Boekvebrandingen en fakkeloptochten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet grmbl!! - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 - Greycloack - Vargen666 - Amarantha - Heiden - AgonY * Weten het nog niet zeker * - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (word tentje met zm geloof ik ) - Altx (slaapplaats nodig) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Daar was ik ook bij! met Cadaveria en Val ... en ik was die avond redelijk "tjokkelfol" al, dus .... |
|
vorig weekend was de hut ook 24 uur open dus de kans is echt heel groot dat ie tot 7- 8 uur in de ochtend gewoon open is, ze durven het alleen niet te garanderen (grey ik bel je nog over die slaapplek, ik probeer nog te regelen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Hee Snaack, bedankt voor de duidelijke routebeschrijving. Ik denk dat we het wel gaan vinden zo. |
|
quote: Ik heb ook gekeken.. nog 0,34 cent.. En thuis nog zo'n 25 pleuro.. Daar moet ik de hele maand nog mee doen.. Ik kan volgens mij het vervoer nie eens betalen.. |
|
quote: Ok dan, mooi |
|
tsss stout heintje *wis* - snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet grmbl!! - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 - Greycloack - Vargen666 - Amarantha - Heiden * Weten het nog niet zeker * - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (word tentje met zm geloof ik ) - Altx (slaapplaats nodig) |
|
|
|
quote:Kan ik niet aan doen hoor |
|
Ja, steek het maar op mij |
|
quote: *snifsnif* Ik weet het ... maar toch *snotter* *veegt neusje af* |
|
quote: |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |