|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Shit zeg wat kan jij een rotkop trekken. Dwaal ook trouwens. |
|
Zolang jij dat denkt is het goed. |
|
quote: Zoniet,..dan nog heb ik gelijk Wiegen Meister ! |
|
Leuk, maar het ging dus over het feit dat je zo goed een rotkop kunt trekken. En wat is er trouwens mis met je fototoestel? |
|
quote: Niets,........... ik maak gewoon zomaar foto's. Nixte poseren Wiegen Meister ! |
|
Nee, omdat ze best wel vaag/overbelicht zijn. |
|
best wel slechte fotos... jammer |
|
quote: Goh, nooit geweten dat ik er zo uitzag TIP 2: Ik was er niet (of is er ener van een Iskarot op het forum, nog nooit gezien). [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 22-01-2003 17:57] |
|
Ik heb de foto's waar ik op sta ook zelf gemaakt, dan is de afstand ook niet super Wiegen Meister ! |
|
Verder was ik niet onder invloed hoor |
|
Verrek, SS, als je zo kijkt lijk je een beetje op earthworm jim. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Groooovy Wiegen Meister ! |
|
quote: wow, I'm in love In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Heerschende foto's S_S. Wat een rotkoppen allemaal. Ik sta er iig lekker op. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
S_S is ook zo charmant (mijn hoofd ook trouwens) Ik zal es ff een 'normale' foto opzoeken, ik geloof dat daar na deze meeting wel behoefte aan is MuayThaigerrr!! |
|
quote: Je ziet er dus ook echt net zo idioot uit als dat je je gedraagt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
*grom* ik mis weer alle gave dingen |
|
quote: Iedereen zag er gewoon stralend uit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Stralend bezopen Maar S_S heeft wel een mega-flits ofzo op zn toestel zitten, damn wat een licht MuayThaigerrr!! |
|
Ik wil meer foto's zien |
|
quote: Geduld is een schoone zaak. Nog een paar daagjes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Aloha (iets later) alles overleeft? |
|
quote: Ja, nog net Was relaxed man, bedankt heh! |
|
quote:Krijg je vast ruzie met Dwaal, of ik moet het weer eens verkeerd hebben begrepen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |