IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : ZM-Meeting in Krimpen deeltje 2 Vorige pagina | Volgende pagina
ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-01-2003 21:50 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

en nacht en ochtend

[Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 19-01-2003 21:50]



Orion
Usericon van Orion
Posted 19-01-2003 21:51 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ooops moet fijne dag zijn en jij in het bijzonder -=zwaarmetaal=-


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-01-2003 21:53 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2003 21:02 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
kut


wat?


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 19-01-2003 21:54 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 19 januari 2003 21:53 schreef Bintmeister het volgende:
wat?


brak


maar heb wel lekker de hele dag geslapen

[Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 19-01-2003 21:54]



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-01-2003 22:07 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Wanneer komen de volgende foto's


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-01-2003 22:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jaaaa, meer foto's! Ehm.....


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-01-2003 22:09 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Vooral van de un-true handelingen van Dwaallicht...


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 19-01-2003 22:52 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ja, dat zag er nou niet bepaald blackmetal uit


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-01-2003 23:05 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2003 22:07 schreef Phaestus het volgende:
Wanneer komen de volgende foto's


Als het mee zit DINSDAG !!!!!


Wiegen Meister !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-01-2003 1:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh jee, ik ga alvast een plaats vinden waar niemand me ziet verkleuren van schaamte.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-01-2003 2:53 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Is het zo erg?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-01-2003 9:56 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2003 21:42 schreef Orion het volgende:
GODVERDOMME!! je gelooft me of niet maar ik ben nog maar 1,5 uur thuis!!!
arrrrgggg vies kut openbaar vervoer en ik ben me toch een partij verrot
(was trouwens in een bushokje inslaap gevalle )
nou en die fucking bus had weer vertraging en de andere kwam niet opdagen
kortom : Welterusten
ik word volgende week wel weer ens wakker.


maar in iedergeval een leuk weekend gehad.
bedankt allemaal die gekomen waren
nogmaals welterusten

WTF !!!!!!! tering zeg nou euh beetje laat maar sterkte met bijkomen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-01-2003 10:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik vraag me nu toch wel af wat er allemaal gebeurd is nadat ik weg ging


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-01-2003 10:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Tussen Tilburg en Eindhoven had de NS bussen ingezet, werd ik gelukkig net op tijd wakker, de bus was al weer op weg naar Tilburg. Maar gelukkig net een paar honderd meter van station Eindhoven af. De halve bus barstte in lachen uit toen ik super-brak naar voren strompelde en aan die chauffeur vroeg of we al in Eindhoven waren geweest. Ik heb gisteren de hele dag in mijn nest gelegen. Ik heb trouwens niet meegekregen dat Snaack op zijn gezicht is gegaan. Mijn foto's zal ik in de loop van deze week posten. Nee, ik ben deze keer niets verloren of vergeten, heb mijn fototoestel nog, inclusief rolletje. Maar het was wel een über-heerschende avond. Koele tent trouwens, De Hut.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-01-2003 11:23 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 10:25 schreef Heiden het volgende:
Tussen Tilburg en Eindhoven had de NS bussen ingezet, werd ik gelukkig net op tijd wakker, de bus was al weer op weg naar Tilburg. Maar gelukkig net een paar honderd meter van station Eindhoven af. De halve bus barstte in lachen uit toen ik super-brak naar voren strompelde en aan die chauffeur vroeg of we al in Eindhoven waren geweest. *knip*
LOL, je was wel erg dood

En ik, ehm, ben bevreesd benieuwd naar de foto's


MuayThaigerrr!!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-01-2003 11:29 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik zeg niets...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-01-2003 11:35 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 11:23 schreef Angela Mortis het volgende:
LOL, je was wel erg dood

En ik, ehm, ben bevreesd benieuwd naar de foto's


Ik ben ook een beetje bevreesd voor de foto's. Maar niet zo erg als jij en Dwaallicht, denk ik. Maar ik zal discreet proberen te zijn.(niet)
Ik had eigenlijk 's morgens nog een paar moeten maken, toen iedereen über-brak was, toen we in dat hok op de bus zaten te wachten. Maar ik was ook te brak om nog foto's te willen schieten.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-01-2003 11:36 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 10:25 schreef Heiden het volgende:
Tussen Tilburg en Eindhoven had de NS bussen ingezet, werd ik gelukkig net op tijd wakker, de bus was al weer op weg naar Tilburg. Maar gelukkig net een paar honderd meter van station Eindhoven af. De halve bus barstte in lachen uit toen ik super-brak naar voren strompelde en aan die chauffeur vroeg of we al in Eindhoven waren geweest. Ik heb gisteren de hele dag in mijn nest gelegen. Ik heb trouwens niet meegekregen dat Snaack op zijn gezicht is gegaan. Mijn foto's zal ik in de loop van deze week posten. Nee, ik ben deze keer niets verloren of vergeten, heb mijn fototoestel nog, inclusief rolletje. Maar het was wel een über-heerschende avond. Koele tent trouwens, De Hut.


Fuck, ik zat ook in die bus! Maar heb je niet herkend toen je terug richting station liep. Maar ik moest dus wél naar Tilburg .


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-01-2003 11:36 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 11:35 schreef Heiden het volgende:
Ik ben ook een beetje bevreesd voor de foto's. Maar niet zo erg als jij en Dwaallicht, denk ik. Maar ik zal discreet proberen te zijn.(niet)
Ik had eigenlijk 's morgens nog een paar moeten maken, toen iedereen über-brak was, toen we in dat hok op de bus zaten te wachten. Maar ik was ook te brak om nog foto's te willen schieten.
was idd een prachtig moment voor een uber-brakke foto haha.
quote:
Op 20 januari 2003 11:29 schreef Bintmeister het volgende:
ik zeg niets...
ik zeg: ze moeten eerst door de censuur. gna.


MuayThaigerrr!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-01-2003 11:39 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 11:36 schreef TNightmare het volgende:
Fuck, ik zat ook in die bus! Maar heb je niet herkend toen je terug richting station liep. Maar ik moest dus wél naar Tilburg .


Zat je op de achterbank? Toen ik wakker werd zaten er iig een paar metal-heads naast me. Ik was ook van plan om nog naar Tilburg te gaan, naar die metal-markt. Maar ik was een klein beetje uitgeblust.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 20-01-2003 11:41 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 11:36 schreef Angela Mortis het volgende:
was idd een prachtig moment voor een uber-brakke foto haha.ik zeg: ze moeten eerst door de censuur. gna.


Jij was anders volgens mij ook wel aardig heen !!!


Wiegen Meister !


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 20-01-2003 11:42 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

dat niet


MuayThaigerrr!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-01-2003 11:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 11:39 schreef Heiden het volgende:
Zat je op de achterbank? Toen ik wakker werd zaten er iig een paar metal-heads naast me. Ik was ook van plan om nog naar Tilburg te gaan, naar die metal-markt. Maar ik was een klein beetje uitgeblust.


Nee, ik zat ergens in het midden aan de rechterkant. Ik had je dus helemaal na kunnen kijken. Maar ik had iets meegekregen dat jij je tas was vergeten oid, dus ik vroeg me al af wat er zo grappig was. "Big deal, als die gast zijn tas vindt pakt hij over 10 minuten de volgende bus."


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 20-01-2003 11:55 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 11:42 schreef Angela Mortis het volgende:
dat niet


Hmmmmmmmm,.................


Wiegen Meister !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-01-2003 12:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb nog 2 foto's op mijn rolletje, zo even volmaken, dan ga ik het rolletje vandaag nog wegbrengen. Heb ik toch nog 26 foto's gemaakt op de meeting.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen