|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote:Fruitsapje? |
|
quote: Thee met citroen |
|
quote: Das vrij typisch die ene gast (harm) kan dus bier drinken als een barbaar, maar pleur 1 shot sterke drank in hem, en hij is meteen weg.... |
|
ik ken iemand met precies het omgekeerde. Die kan zowat liters sterk drinken zonder zat te worden, maar ongeacht wanneer: na 1 biertje is hij zo zat als een maleier (?) |
|
ik heb me geamuseerd snel nog maar een keer overdoen |
|
ja alleen dan als je niet ziekjes bent, dan kan je tenminste wat langer blijven en je lekker vol gieten |
|
quote: ik ging naar huis omdat er een meid uit mijn buurt ook ging |
|
quote: viezerik |
|
eej om mee te rijden natuurlijk |
|
quote: jaja, uiteraard |
|
ik beroep me op mijn zwijgrecht |
|
Euhm, volgens mij zijn de foto's een beetje verdwenen. WHY?? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ik zeg: ze moeten afgedrukt worden, en de distributie wordt door ons verzorgd. Maar ik ben bang dat er helaas anderen die beslissing zullen nemen.... Ach ja . |
|
quote: Ik weet alleen dat ik ineens weer klaarwakker was.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Ik wil foto's zien |
|
quote: Die foto's die in dit topic geplaatst waren doen het niet meer. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:Hmmmm waarom wil je dat weten |
|
He wants you, man . |
|
quote: Omdat het net lijkt of je make-up op hebt. Ik dacht trouwens dat je je haar liet groeien Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Dat is z'n bril Don't blush when I rip you open |
|
Ben nog maar net begonnen met mijn haar weer te laten groeien. En om niet voo gek te lopen laat ik wel een beetje model in knippen. |
|
Gezien het feit dat mij zaterdagavond rond 22 uur () de doppen al dicht vielen en mijn aanwinsten op de metalmarket wel de moeite waard waren, was het wel verstandig dat ik niet gekomen ben. Maar volgende keer kom ik ook weer! |
|
quote: Hoogstens een dag denk ik Over slapende mensen gesproken en barmannen tsja die ene die er als laatste was zat telkens ook mij op de huid dat ik maar thuis moest gaan slapen.Maar in mijn ogen heb ik helemaal niet geslapen of zijn er dingen gebeurd rondom mij waar ik dus geen donder van weet(als er echt vreselijke dingen zijn gebeurd verzwijg die maar dan die hoor ik wel van de dokter )De enige keer dat ik misschien erg slapend overkwam was toen die ene meid van de hut tegen me aan stond te lullen toen ik helemaal lam in de bank lag.Ze had iets over een feestje ofzo wat zij zou organiseren in de hut en of we daar bij wilde zijn.Het enige wat ik kon uitbrengen: ik ben lam(het is jullie natuurlijk wel duidelijk dat dit een spetterende indruk maakte op haar) [Dit bericht is gewijzigd door Eternal Darkness op 20-01-2003 20:58] |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |