|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ehem, *kuch*... Oh, man . Gave foto's! |
|
quote:Ben ik iig goede tweede! Weet jij nog iets meer over wie die andere foto nam waar ik het al over had? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 27-01-2003 22:43] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geen idee, wie die gemaakt heeft. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Maar je weet wel waar ik het over heb? Is vast mislukt, om "bepaalde" redenen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *kuch* Gemodereerd zeker Don't blush when I rip you open |
|
Ja, eh... Laten we het daar maar op houden dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
vette foto's maar ik sta er weer niet op (misschien zijn ze daarom vet ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Hier spreekt een andere concurrent voor deze titel.Ik heb er het volste vertrouwen in dat ik het ook zeer ver ga schoppen met kop op de foto's |
|
quote: HEEEEEEEEEEERSCH !!!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
Hee, mijn foto's doen het niet meer, kanker-MSN! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik zal ze morgen effen opnieuw plaatsen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Zie ik daar een flesje Jupiler staan? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: waarschijnlijk niet.. jupiler is zo ranzig |
|
1) Jupiler IS NIET RANZIG!!! Jupiler: Une Biere pour Homme! (et Femme) 2) Ik zie dat er vet geheadbangd werd. Wat werd er zoal gespeeld? 3)Hebben jullie ook nog dingen aangevraagd (en werden die vervolgens ook gedraaid?) of hebben de Hut-lui hun speellijsten zelf aangepast a.d.h.v het volk wat er binnen was? (dit leidt naar mijn volgende vraag--> ) 4) Wat was de verhouding ZM-lui t.o. ander volk daarbinnen? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-01-2003 14:40] |
|
Jupiler .. pijnlijke maar mooie herinneringen aan. |
|
quote: Ik denk dat dat eerder Brand Bier was. |
|
quote: Eigen kolereherrie zoals Frans Bauer e.d. Uhm.. Een aantal mensen hadden zelf CD's meegenomen en we mochten zelf muziek draaien. Ik heb iig Immolation, Nile, Suffocation voorbij horen komen. quote: 5 op 1 ongeveer? |
|
Ander volk? Welk ander volk? ZM rules the world, eh, de Hut! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
YEAH!!! zelfs slapend hè altx? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Jullie doen net alsof ik de hele nacht heb liggen maffen... Het was hooguit een paar minuten, ok een kwartiertje dan... eh, een half uurtje? Hmmm, ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik van de wereld ben geweest. Maar ja, ik had die dag ook geen koffie gehad... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nog een keer, want het waren opeens allemaal rooie kruisjes geworden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ik had je nog red bull aangeboden en AA Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: 'k weet het. Ik was weer eens eigenwijs. Wilde de missie op eigen kracht volbrengen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ahh, wat was het toch gaaf . Wat was het toch gaaaaaf . HARGH! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |