|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
jah daar komde nu mee af |
|
Mijn rolletje heb ik vanmiddag ingeleverd, tegen het weekend zijn ze hier te bewonderen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Dude! Sta ik met mijn harses levensgroot in beeld, vergeet je mijn naam erbij te zetten. Dus bij dezen (links met Darkthrone shirt). (Rechts is Zwaarmetaal van de achterkant) [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 21-01-2003 9:05] |
|
ik geloof dat ik nog een beetje moet leren om foto's aan te kondigen (het zijn allemaal een beetje suprise suprise foto's) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Nou.. voorlopig niet iig Ik heb achteraf best spijt van bepaalde dingen zeg maar Maarruh, proost |
|
mijn foto's zijn morgen pas klaar vandaag voor niets naar de shop geweest Wiegen Meister ! |
|
quote:Hey! Jou had ik nog willen spreken, maar ik wist dus niet naar wat voor gezicht ik moest zoeken MuayThaigerrr!! |
|
quote: Niet jokken !!! Volgens mij had je het veels te druk met iemand anders Wiegen Meister ! |
|
zijn er nog meer foto's? |
|
quote: en 3 keer mijn rug vergeten te benoemen |
|
It's a shame! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
en dan quote ik nog een verkeerde foto ook... |
|
quote: D'oh!! Naja, volgend jaar beter I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
o o o ik heb het allemaal weer gemist Bint wat wordt je haar lang |
|
moet binnenkort eigenlijk wel een stukje weer af, cmpje of 5. Maar ik ben te lui en te blut om naar de kapper te gaan |
|
quote: S_S --> thondeuse doe het nog gratis ook [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 21-01-2003 19:19] Wiegen Meister ! |
|
quote:Alsof... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Sorry maar dat ben ik echt niet. |
|
Zatte Mensen-meeting in Krimpen, hehehe. Fuck, deze dingen moeten we vaker doen en met nog meer ZM-ers. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hell yeah |
|
Is erg geweld,ig dan ga ik ook tot de morgendauw door |
|
quote: is dit de ferry uit de hut ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: hij doet aan darten en drummen volgens zijn profiel Ferry?? Aloha? |
|
FOTO'S !!!!!!!!!! Dwaallicht + A.mortis Bintmeister, S_S Iskarot, Jane Doe ZwaarMetaal Vargen666, S_S Cadaveria Heiden, S_S S_S, Snaack Cadaveria en Snaack in diepe gesprek --> A.Mortis, Heiden Dwaallicht aan het headbangen (foto van onder af Krijg me flesje niet open !!! Dwaallicht, ? (ik had het moeten weten) , Ghullie , Iskarot De pot !!! met veel pappier Vagen666, S_S, Carnage S_S, A.mortis Wiegen Meister ! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |