|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Zo gaat het altijd, dat weet je toch. Ik zie nog wat namen staan van mensen die volgens mij niet komen. Of Amarantha en Vargen666 moeten toch wel heel veel zin hebben om helemaal uit Drachten aan te komen karren . Heb er wel zin in, wordt zeker gezellig, wat gekken op een braakliggend terrein met bier & muziek. Punnikende prutsmutsen mogen paaseieren gaan rapen! |
|
quote: Ahhhh, voor de goede orde, ik bedoelde jou niet, ik bedoelde dat debiele lijstje.... |
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet grmbl!! - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 - Greycloack - Vargen666 - Amarantha - Heiden * Weten het nog niet zeker * - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) - Agony * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (word tentje met zm geloof ik ) - Altx (slaapplaats nodig) |
|
Het gaat gewoon übergezellig worden, mensen die niet komen, zullen spijt krijgen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mwoehahahahaha Bier, metal, kampvuur en geen regels |
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet grmbl!! - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 - Greycloack - Vargen666 - Amarantha - Heiden * Weten het nog niet zeker * - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (word tentje met zm geloof ik ) - Altx (slaapplaats nodig) |
|
Agony komt ook al niet? Zwakjes.... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
waaarrrghhh stelletje DOZEN! afzeggen tttsssssssssss |
|
quote:Ja ik kan toch niet alleen komen hé Asherah ging rijden... ik kan dat niet |
|
quote: T.R.E.I.N. |
|
quote:Ja ik ga echt wel de trein betalen helemaal uit Vlaanderen om tussen een bende boerenpummels te zitten hoor |
|
quote: doe ik toch ook tsss.. voor mij ist ook ver |
|
quote: Nu ben ik beledigd Ow ja, ik ben geen boerenpummel meer sinds ik in R'dam woon dus voel ik mij niet aangesproken |
|
quote: voor mij ligt het om de hoek (meer dan 3 uur met de trein ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Ik kreeg vandaag een sms-je van Arjen dat hij en Karin ook kwamen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Dat is klote.. ik heb geen usericon. Maar het is kennelijk niet zo moeilijk om mij ter herkennen aan de aantal malen te tellen dat ik aangesproken ben. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik gok dat er uiteindelijk een man of 15-20 zal komen |
|
quote: wrom ben je nie online? |
|
quote: hij negeert je |
|
quote:Dat is wel ok. Anders kom je er nooit aan toe om ff gezellig met iedereen een praatje te maken. Ook krijg je met veel meer mensen meer het kliekjes effect. Prima zo wat mij betreft! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
quote: Ik herken je wel, heb jou en Valorian bij Fluisterwoud ontmoet, weet je nog wie ik ben? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik hang gewoon een bordje met Miss ZM om ofzo whehe |
|
quote:Hoe kan ik jou nou nog vergeten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |