|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Mensen was echt gezellig. Vond wel jammer dat ik zo vroeg weg moest. Volgende keer beter |
|
HAha ja.. toffe gast was dat [Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 20-01-2003 12:42] "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:Ben wakker gebleven zonder hulpmiddelen, heb een dag van 24 uur gedraaid. Niet slecht maar ja, de jeugd die de chemie nodig heeft om wakker te kunnen blijven is van een ander bouwjaar... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: achteraf.... pfffff... ik ben in jaren niet zo brak geweest.. Door die fukk Ephedra merk je het echt niet als je teveel op hebt Nu was dat toen wel fijn, maar nu niet |
|
quote: Ik was vooral duf en lui! Viel op zich nog best wel mee. Heb gister en vannacht 15 uur geslapen, dus ik ben weer wakker ende fris! |
|
quote: Ik was gister echt ongekend brak, ik had een kater van jewelste. Dat icm met een opkomende verkoudheid = feest Toen de barman zei dat hij de tent dicht ging gooien had ik trouwens niet het idee dat het 7.30 uur was. Mijn 1e reactie was "nu al??" |
|
quote: Da's een goed teken!!!!! |
|
De nacht ging idd erg snel om. Tijd vliegt als je plezier hebt, ofzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Yep! Het was een heerschende avond met bier en metal Alleen het kampvuur zijn we vergeten te maken |
|
quote: Die MOCHTEN we niet maken. Jij bent nog in discussie gegaan met die barman (die dude die tot het einde bleef), maar die zei dat dat niet zo'n goed idee was (en nu druk ik het nog subtiel uit!) |
|
quote: Uhm.. Ja?? Staat me heeeeeeeeel vaag nog iets van bij |
|
Die ene barman was tof, die andere een asshole. Kan ze alleen niet uit elkaar houden. Zal wel de drank of hun kapsel zijn geweest. (ligt het aan mij of waren ze naar mijn belevingswereld allemaal kaal?) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Uhm de eerste had lang haar in een staart, de DJ was (en is) kaal, de barman die ons eruit geflikkerd heeft, heeft ook lang haar en een flinke baard. |
|
quote: Oh, nou volgens mij waren ze allemaal kaal Naja, zal de drank wel zijn geweest I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Daar heb ik ook last van ja Maar dat was vast al duidelijk.. |
|
quote: Hoe kom je erbij?! |
|
Wát lees ik nu Snaack, ben je ziekjes?!? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Want een kale dude begon te zeiken over de muziek en een andere kale dude gaf mij weer gelijk. En toen begon er nog iemand mee te bemoeien (niet kaal). Maar die kon ik niet verstaan door de luide muziek. Toen zei ik tegen hem dat ie met mij mee naar buiten moest komen (dan kon ik hem beter verstaan). Dat vond ie niet zo'n tof plan, dacht zeker dat ik ruzie aan het zoeken was I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Bleeee.. Wij alle twee! ik heb te vaak buiten gestaan ofzo. Don't blush when I rip you open |
|
Tsja, moet je maar niet achter me aanlopen om me cola te brengen, hehehe. Wel klote dat dat plastic ding lek was... (Bedankt nog, hoewel je een beetje maf bent.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maf? Moi? Nee joh... Don't blush when I rip you open |
|
quote: Expl? Or else |
|
quote: je was wel je tas vergeten in dat hokje in krimpen maar toen kwam ZM to the rescue! |
|
quote: en btw ik negeer jou niet hoor !!! ik weet alleen tegen een hoop mensen niks zinnigs te zeggen en die sprak ik dus eigenlijk ook niet aan zoals 75% van de mensen van zm die gekomen is Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |