IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : ZM-Meeting in Krimpen deeltje 2 Vorige pagina | Volgende pagina
gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 20-01-2003 12:09 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Mensen was echt gezellig. Vond wel jammer dat ik zo vroeg weg moest. Volgende keer beter


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-01-2003 12:30 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2003 20:39 schreef Cadaveria het volgende:
ok behalve dargull dan


Hey.. en ik ook niet he! Maar inderdaad, het aantal mensen dat niet op energizers teerde en toch wakker bleef tot het einde was op een hand te tellen ..

(dargull, bintmeister, ik, nog meer??? )

Zij die niet wakker bleven zullen wel koppijn hebben van al die bierfiltjes en aa-flesjes die de barman op den duur naar ze toe smeet


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 20-01-2003 12:42 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

HAha ja.. toffe gast was dat

[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 20-01-2003 12:42]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-01-2003 13:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 12:30 schreef Valorian666 het volgende:
Hey.. en ik ook niet he! Maar inderdaad, het aantal mensen dat niet op energizers teerde en toch wakker bleef tot het einde was op een hand te tellen ..

(dargull, bintmeister, ik, nog meer??? )

Zij die niet wakker bleven zullen wel koppijn hebben van al die bierfiltjes en aa-flesjes die de barman op den duur naar ze toe smeet
Ben wakker gebleven zonder hulpmiddelen, heb een dag van 24 uur gedraaid. Niet slecht maar ja, de jeugd die de chemie nodig heeft om wakker te kunnen blijven is van een ander bouwjaar...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 13:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 13:29 schreef Greycloak het volgende:
Ben wakker gebleven zonder hulpmiddelen, heb een dag van 24 uur gedraaid. Niet slecht maar ja, de jeugd die de chemie nodig heeft om wakker te kunnen blijven is van een ander bouwjaar...


achteraf....

pfffff... ik ben in jaren niet zo brak geweest.. Door die fukk Ephedra merk je het echt niet als je teveel op hebt

Nu was dat toen wel fijn, maar nu niet


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 20-01-2003 13:35 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 20 januari 2003 13:33 schreef Snaack het volgende:
achteraf....

pfffff... ik ben in jaren niet zo brak geweest.. Door die fukk Ephedra merk je het echt niet als je teveel op hebt

Nu was dat toen wel fijn, maar nu niet


Ik was vooral duf en lui! Viel op zich nog best wel mee. Heb gister en vannacht 15 uur geslapen, dus ik ben weer wakker ende fris!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 13:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 13:35 schreef Carnagath het volgende:
Ik was vooral duf en lui! Viel op zich nog best wel mee. Heb gister en vannacht 15 uur geslapen, dus ik ben weer wakker ende fris!


Ik was gister echt ongekend brak, ik had een kater van jewelste. Dat icm met een opkomende verkoudheid = feest

Toen de barman zei dat hij de tent dicht ging gooien had ik trouwens niet het idee dat het 7.30 uur was. Mijn 1e reactie was "nu al??"


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 20-01-2003 13:43 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 20 januari 2003 13:40 schreef Snaack het volgende:
Toen de barman zei dat hij de tent dicht ging gooien had ik trouwens niet het idee dat het 7.30 uur was. Mijn 1e reactie was "nu al??"


Da's een goed teken!!!!!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-01-2003 13:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

De nacht ging idd erg snel om. Tijd vliegt als je plezier hebt, ofzo.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 14:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Yep!

Het was een heerschende avond met bier en metal

Alleen het kampvuur zijn we vergeten te maken


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 20-01-2003 14:15 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 20 januari 2003 14:08 schreef Snaack het volgende:
... Alleen het kampvuur zijn we vergeten te maken


Die MOCHTEN we niet maken. Jij bent nog in discussie gegaan met die barman (die dude die tot het einde bleef), maar die zei dat dat niet zo'n goed idee was (en nu druk ik het nog subtiel uit!)



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 14:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 14:15 schreef Carnagath het volgende:
Die MOCHTEN we niet maken. Jij bent nog in discussie gegaan met die barman (die dude die tot het einde bleef), maar die zei dat dat niet zo'n goed idee was (en nu druk ik het nog subtiel uit!)


Uhm.. Ja?? Staat me heeeeeeeeel vaag nog iets van bij


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-01-2003 14:19 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Die ene barman was tof, die andere een asshole. Kan ze alleen niet uit elkaar houden. Zal wel de drank of hun kapsel zijn geweest. (ligt het aan mij of waren ze naar mijn belevingswereld allemaal kaal?)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 14:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 14:19 schreef Dunne_Hein het volgende:
Die ene barman was tof, die andere een asshole. Kan ze alleen niet uit elkaar houden. Zal wel de drank of hun kapsel zijn geweest. (ligt het aan mij of waren ze naar mijn belevingswereld allemaal kaal?)


Uhm de eerste had lang haar in een staart, de DJ was (en is) kaal, de barman die ons eruit geflikkerd heeft, heeft ook lang haar en een flinke baard.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-01-2003 14:23 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 14:21 schreef Snaack het volgende:
Uhm de eerste had lang haar in een staart, de DJ was (en is) kaal, de barman die ons eruit geflikkerd heeft, heeft ook lang haar en een flinke baard.



Oh, nou volgens mij waren ze allemaal kaal

Naja, zal de drank wel zijn geweest


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 14:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 14:23 schreef Dunne_Hein het volgende:
Oh, nou volgens mij waren ze allemaal kaal

Naja, zal de drank wel zijn geweest


Daar heb ik ook last van ja

Maar dat was vast al duidelijk..


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 20-01-2003 14:27 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 20 januari 2003 14:25 schreef Snaack het volgende:
Daar heb ik ook last van ja

Maar dat was vast al duidelijk..


Hoe kom je erbij?!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-01-2003 14:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wát lees ik nu Snaack, ben je ziekjes?!?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 20-01-2003 14:31 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 14:25 schreef Snaack het volgende:
Daar heb ik ook last van ja

Maar dat was vast al duidelijk..


Want een kale dude begon te zeiken over de muziek en een andere kale dude gaf mij weer gelijk. En toen begon er nog iemand mee te bemoeien (niet kaal). Maar die kon ik niet verstaan door de luide muziek. Toen zei ik tegen hem dat ie met mij mee naar buiten moest komen (dan kon ik hem beter verstaan). Dat vond ie niet zo'n tof plan, dacht zeker dat ik ruzie aan het zoeken was


I can't shoot straight unless I've had a pint!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-01-2003 14:32 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 20 januari 2003 14:30 schreef Greycloak het volgende:
Wát lees ik nu Snaack, ben je ziekjes?!?


Bleeee..

Wij alle twee! ik heb te vaak buiten gestaan ofzo.


Don't blush when I rip you open


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-01-2003 14:33 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tsja, moet je maar niet achter me aanlopen om me cola te brengen, hehehe.
Wel klote dat dat plastic ding lek was...

(Bedankt nog, hoewel je een beetje maf bent.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 20-01-2003 14:34 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 20 januari 2003 14:33 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, moet je maar niet achter me aanlopen om me cola te brengen, hehehe.
Wel klote dat dat plastic ding lek was...

(Bedankt nog, hoewel je een beetje maf bent.)


Maf? Moi? Nee joh...


Don't blush when I rip you open


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2003 15:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 14:33 schreef Greycloak het volgende:
(Bedankt nog, hoewel je een beetje maf bent.)


Expl?

Or else


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 20-01-2003 15:15 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 20 januari 2003 10:25 schreef Heiden het volgende:
Tussen Tilburg en Eindhoven had de NS bussen ingezet, werd ik gelukkig net op tijd wakker, de bus was al weer op weg naar Tilburg. Maar gelukkig net een paar honderd meter van station Eindhoven af. De halve bus barstte in lachen uit toen ik super-brak naar voren strompelde en aan die chauffeur vroeg of we al in Eindhoven waren geweest. Ik heb gisteren de hele dag in mijn nest gelegen. Ik heb trouwens niet meegekregen dat Snaack op zijn gezicht is gegaan. Mijn foto's zal ik in de loop van deze week posten. Nee, ik ben deze keer niets verloren of vergeten, heb mijn fototoestel nog, inclusief rolletje. Maar het was wel een über-heerschende avond. Koele tent trouwens, De Hut.


je was wel je tas vergeten in dat hokje in krimpen


maar toen kwam ZM to the rescue!



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 20-01-2003 15:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2003 15:15 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
je was wel je tas vergeten in dat hokje in krimpen


maar toen kwam ZM to the rescue!

en btw ik negeer jou niet hoor !!! ik weet alleen tegen een hoop mensen niks zinnigs te zeggen en die sprak ik dus eigenlijk ook niet aan zoals 75% van de mensen van zm die gekomen is


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen