|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vet Metalfest in de Hut |
|
Eternal Darkness, Jane Doe Kijk en zo is het foutje hersteld schaam je S_S!.Ik nu ook je had beter gelijk erbij kunnen zetten IsLAM |
|
quote: Da's goed zorgen we dat de plee wel werkt en stoken we buiten een vagevuurtje |
|
quote: quote: Toet Toet quote: Who,.............. me ???? quote: Tja,........... die van volledige ZM orgie mag ik niet plaatsen [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 22-01-2003 20:48] Wiegen Meister ! |
|
Machtig, die foto's!!! DAMN, wat lam . Headbangen?? Weet je dat zeker?? Ik niet nl, jesus fucking christ . *snrrrf* [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-01-2003 21:43] |
|
WEEEE!!!!! Heersende foto's S_S!!!!!!!! TOET TOET! |
|
HAhaha.. jullie zijn allemaal lelijk !! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Alle foto's met jou erop zijn mislukt, hehehe. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: F*ck! Lijkt alsof je aan je enkels ondersteboven wordt gehouden door een groepje, alleen het bier stroomt niet uit de fles. |
|
Valt me trouwens niets tegen, de hoeveelheid haar, hahaha.... Verder jammer van die domme kop . |
|
Waren we daar niet bezig met je exorcisme? |
|
Ehm, geen flauw idee eigenlijk . Maar goed, ik ga de keuken eens aan de kant helpen. Ik hoor het morgen wel . |
|
quote: wie was ferry eigenlijk (qua uiterlijk, misschien kan ik hem me nog herinneren?) |
|
quote: De barman die er was toen wij om 20.30 uur de Hut bestormden.. |
|
pff.... da's wel erg vroeg op de avond, dat weet ik niet meer |
|
*kuck kuch roggel foto's? kuch TSJOE snorrrrrrrrt kuch* |
|
ik zal me rolletje maar eens gaan inleveren |
|
quote: proest kuck roggel luie kuch donder AARGHughe ughe kuch proest |
|
Mijn foto's staan morgenavond oplijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ben benieuwd, misschien sta ik er nu ook een keer op I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Dat zou best kunnen. Morgen zullen we het zien. Ik weet echt niet meer wie of wat ik allemaal heb geschoten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
laten we het hopen, ik begin mij namelijk aardig fotografisch genegeerd te voelen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ey me geld is op enzo |
|
quote: [offtopic] Eej, kom je zaterdag ook? [/offtopic] |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |