|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
oh-oh Nee, ff serieus, ik wil kijken of we het "terras" met zeil kunnen overspannen, dan is er wat meer ruimte.. |
|
quote: true, true... Er zijn er aardig wat afgevallen ook |
|
hehe ja strax bijven jullie over met een mini mini clubje "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Lekker knus en exclusief I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik lees zondag wel hoe gezellig knus en exclusief het was "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Jaaa, gezellig bij Snaack op schoot zitten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: volgens de lijst komt er 30 man Maarruh, wie komen er nu allemaal naar R'dam CS toe? |
|
Ik niet, ik vind het zelf wel (of niet) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik kom naar Rotterdam... "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
-snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet grmbl!! - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 - Greycloack - Vargen666 - Amarantha - Heiden - FireFox (komt eventjes langs, eigenlijk kan ik helemaal niet maar om zo kort van te voren af te zeggen... ) * Weten het nog niet zeker * * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (word tentje met zm geloof ik ) - Altx (slaapplaats nodig) voor mij zal het niet meer lukken om af te komen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
jammooorr |
|
ik heb er zin in |
|
quote: doh |
|
Ik heb me bedacht, ik kom niet. |
|
quote: lijer |
|
quote:Miet. |
|
quote: i know.. what's your excuse? |
|
quote:Just shove it ok? |
|
quote: |
|
quote: Jammer,........ ik had je nou zo graag een keer willen ontmoeten [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 17-01-2003 17:45] Wiegen Meister ! |
|
quote: Ik geloof dat Valorian, Cadaveria en ik in ieder geval naar CS komen. Dacht ik . Anders bel ik daar nog wel over, als ik het weet. |
|
quote: * altx steekt zijn vinger op. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
AM ook naar CS MuayThaigerrr!! |
|
quote: daar heb jij helemaal gelijk in. lijstje voor de mensen die om 18.49 uur vanuit Utrecht CS vertrekken: -Valorian -Carnagath -Cadaveria wij zitten met z'n 3tjes al in die trein! lijstje voor de mensen die in Rotterdam CS komen: [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 17-01-2003 21:47] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |