|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Niemand een slaapplaats? Nee? Eenmaal, andermaal, ...ik blijf dan maar thuis. |
|
quote: Mijn icq werkt al tijden niet meer, heb alleen nog msn. |
|
quote: Er zijn vast wel Krimpenezen die komen die slaapplaats hebben Gummi niet, Firefox ook niet denk ik.. Psycho misschien? |
|
quote:Dan krijg je een sms. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: IK WIL OOK |
|
quote: Merci, k zal het em es vragen |
|
quote:Ik heb je nummer niet, geile zeebonk van me! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Neeneeneeneenee, is een verrassing!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Euh? |
|
quote:ja, dat hoor je vanzelf en dan ben je heeeeel verrast omdat je van nix weet, natuurlijk. Geldt ook voor AgonY trouwens, dus die weet het ook niet, okee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
eej het bleef de hele n8 toch wel open? anders i've got a big problem Dat word tentje slapen zwaarmetaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: geil |
|
quote: Dat zou weer een een nieuw ZM stelletje kunnen worden dus Wiegen Meister ! |
|
quote: Heen kan je wel met ons mee (vanuit Ridderkerk). Wij gaan namelijk niet zo achterlijk vroeg weg. Terug kan ik niets beloven want ik weet niet hoe laat we weer weg gaan (niet al te laat denk ik) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wat gaat iedereen nou precies doen aan het eind? Ik dacht aanvankelijk dat de meeste mensen gewoon door gingen garen tot de eerste mogelijkheid van o.v. naar huis, of heeft iedereen slaapplaatsen gevonden?? Cadaveria, Carnagath en ik hebben in ieder geval nog geen slaapplaats. |
|
Ik ga gewoon door tot 's morgens. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik ga ook door enne Heiden, je komt toch |
|
Nogmaals dit lijstje onder de aandracht brengen Is om 19.30 op R'dam CS, bij de vooruitgang met Slayorrrrrrrr-vlag -SnaacK -JaneDoe -ZM -Ellesar of Gondor -Valorian666 -Cadaveria -Carnagath -Altx -Phaestus |
|
quote: Heb ik geloof ik al eens gezegd een paar weekjes geleden, ik heb alleen nooit het lijstje aangepast. Zet mij maar bij het 'zeker' rijtje. Ik ben gewoon om half acht op Rotterdam CS. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - morke - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 - Greycloack - Vargen666 - Amarantha * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) - Asherah - TNightmare - witch - Agony * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) * komen niet * - Wickedkimmie - Wladimir - winters rage - Slechtheid - Zenial No regrets and no remorse... |
|
Is om 19.30 op R'dam CS, bij de vooruitgang met Slayorrrrrrrr-vlag -SnaacK -JaneDoe -ZM -Ellesar of Gondor -Valorian666 -Cadaveria -Carnagath -Altx -Phaestus -Heiden Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik ga ook wel door tot het einde.Moet toch die drank uit mn lichaam krijgen he voordat ik thuis verschijn(dat word waarschijnlijk een week daar blijven voordat ik naar huis kan) |
|
Hallo Val, je moet een beetje beter lezen Er blijven genoeg mensen uitgaren tot de eerste trein, ik ook iig. Is het trouwens een idee als iedereen met een masker van z'n user icon komt?? Is wat makkelijk voor hen die nog weinig mensen kennen... |
|
quote: Hehe dat wordt nogal moeilijk! we kunnen ook stickers op onze kleding plakken waar je nickname op staat [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 14-01-2003 20:42] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |