|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: [offtopic]Misschien wel, ik moet van 2 tot 6 mijn repetitieve riffs repeteren met mijn rauwe rag-orkest, dus ik ben er op zijn vroegst pas om een uur of 10. Waar ligt die tent trouwens en kan ik ergens slapen?[/offtopic] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: nou liever toch wel een slaapplaats na je ervaringen in de hut? hehe |
|
klote werk, heb weer alle lol gemist Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: je wilde nie eens gaan dick.. "nee ik ga wel naar utrecht" maar zelfs dat nie |
|
Ik heb de foto's ze zijn erg leuk geworden. Ik heb alleen nu geen tijd om ze in te scannen. Zaterdag neem ik ze mee naar Utrecht, dus voor de mensen die niet kunnen wachten... komt allen naar Utrecht Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: fuk drolleboxer, ik KON niet gaan, vanwege me werk... en ga jij naar Utrecht? Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: tsk |
|
quote: Slapen is geen noodzaak, maar in mijn eentje de nacht doortrekken midden in Utrecht schiet ook niet echt op. En die tent waar we heen willen gaan is geen nacht-café, dacht ik. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: nee. da komt omdat me geld op is.. anders ging ik wel |
|
quote: same problem Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: vorige week zaterdag nie |
|
quote: moet ook eten, treinkaartjes kopen (als ik me OV wil halen, regent het, en ik verdom het om op de fiets 3Km te gaan fietsen) , en bier drinken... Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: 3! KM!!!!!!!!!!!!!!!!! AAARRGGH DAVE! |
|
ik ben lui, en ik hou niet van fietsen Try to destroy me, and i will destroy you |
|
quote: fukkin homeau! |
|
*lacht hartelijk* |
|
Waar blijven de rest van de FOTO'S ???? Wiegen Meister ! |
|
Ik wil foto's zien |
|
vooral van wat later op de avond\nacht |
|
Die van mij komen morgen of zondag. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
whoohoo |
|
quote: join the club Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: EINDELIJK! |
|
Try to destroy me, and i will destroy you |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |