|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
no fucking way |
|
|
|
nog maar een keer: Ik zorg ervoor dat ik met Jane om 19.30 op R'dam CS ben.. Herkenbaar aan een slayoorrrrrrr vlag van ome ZM Op wie moeten we allemaal wachten? |
|
op mij...en de slayooorrr vlag van ZM? die met die adelaar? |
|
quote: In ieder geval Cadaveria, Valorian en mij. Wij komen met z'n drieen. Maar volgens mij was er ook het plan om op een zooi anderen te wachten op Utrecht CS ... |
|
quote: Yup! |
|
quote: tssss maar ik ben lekker wel groter [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 13-01-2003 15:59] |
|
dan neem ik mijn slayoorrrr vlag ook wel mee...ben ik tenminste herkenbaar en ik zal wel met ZM meetoeren (je gaat toch met der trein?) |
|
quote: Hmm.. laten we maar *weer* een lijstje maken dan van iedereen die naar R'dam CS toekomt.. Is om 19.30 op R'dam CS -SnaacK -JaneDoe -ZM -Ellesar of Gondor (goed getiept?) -Valorian666 -Cadaveria -Carnagath |
|
Gaat weer een "lijstjes topic" worden |
|
quote: volgens de zm traditie |
|
Hmmmm... Kan ik Shunnie nog overtuigen om naar het spetterende Krimpen te komen? Don't blush when I rip you open |
|
Schrap mij maar van het lijstje, ik kan niet. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: pff volwassenen met hun verplichtingen.. bleef ik maar altijd kind |
|
Ik kom maar ff. Moet 's morgens om 7:30 alweer in rotterdam zijn om naar parijs te gaan. |
|
quote: Nou, vanuit de Hut ben je zo in Parijs, toch? Don't blush when I rip you open |
|
- snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - Rammoth - Vampie - Kan bij Bintmeister slapen - Helmet - Kan bij Bintmeister slapen - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Nolthuar - Filthgrinderr + 1 - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath komt ook!!! - Sorpresa komt ook!!! - Cadaveria - Valorian - FireFox - Black Lily - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - morke - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 * Weten het nog niet zeker * - Heiden(ook onder voorbehoud) - Bazzio (11e oke, 18e nog ff kijken of ik vrij kan krijgen) - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) - Asherah - TNightmare - witch - Agony - Greycloak (indien slaapplek) * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (slaapplaats nodig) - Altx (slaapplaats nodig) * komen niet * - Wickedkimmie - Wladimir - winters rage - Slechtheid - Zenial I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Is om 19.30 op R'dam CS -SnaacK -JaneDoe -ZM -Ellesar of Gondor -Valorian666 -Cadaveria -Carnagath -Altx Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Om half acht verzamelen de meeste ZM-emmers op R'dam CS, als je dat niet haalt kan je daar heel simpel de bus (98 Krimpen a/d ijssel) nemen, die vlak bij de Hut stopt. Tis toch onzin om iemand helemaal naar R'dam te laten rijden om je op te halen, terwijl je er met de bus zo bent. En mocht je enige zijn die wat later is, er staan in het vorige topic kaarten hoe je moet lopen vanaf het busstation +/- 5 min lopen. Don't blush when I rip you open |
|
Idd.. Sorpressa, niet aanstellen, we bijten echt niet hoor Zorg gewoon dat je om 19.30 op CS bent, dan komt alles goed.. Als je met Gummi meerijdt weet ik het wel weer.. Stopt hij weer bij de benzinepomp en wil hij gepijpt worden enzo Serieus -- Gummi woont op 10 minuten fietsen van de Hut en hij moet de volgende ochtend vroeg op, dus laat die jongen gewoon op de fiets naar de Hut komen.. Anders moet hij jou op CS ophalen, je bij de Hut afzetten, de auto weer thuis brengen en naar de Hut fietsen.. Beetje heel erg een omweg heh |
|
Ben je nou boos? Het was maar een grapje. |
|
quote: Ik boos?? Nee man |
|
Is om 19.30 op R'dam CS -SnaacK -JaneDoe -ZM -Ellesar of Gondor -Valorian666 -Cadaveria -Carnagath -Altx -Phaestus maar erm waar op CS? Er zijn flink wat perrons daar en twee uitgangen enzo "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Uhm.. Bij de vooruitgang, we staan daar met een SLlllllllllaaayoooooooooooooor-vlag |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |