|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Whahahahahaah! Leuke foto he Greycloack! Don't blush when I rip you open |
|
Whoah! Vette fotooooooos heiden!!!! |
|
Is it a beast??? Is it an Ape??? No it's Heiden!!! |
|
vet nu ZM nog met zn pics Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Bedankt Carnagath Ik heb ook net de foto's van Cadaveria bekeken, die zijn ook überheerschend. Hoewel ik op een van die foto's wel een érg verkankerde kop opheb. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Hadden we dat niet allemaal?!?!?! |
|
Juist, die bedoelde ik dus, Iskariot. Bedankt dat je hem hier neer hebt gezet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Waarom zo veel foto's van die 10 minuutjes dat ik even ingedut was... coole foto's wel verder .. t wachten is op die 2 "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
carnagath had ik die niet gemaakt? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Ja, zullen we een wedstrijdje doen wie van ons 2 er het meest debiel opstaat? Ik mis nog steeds een foto van ons 2 waar we helemaal voor geposeerd hebben. Weet alleen niet meer wie em nam. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Graag gedaan, daar zijn vrienden voor |
|
quote: Ik heb geen flauw idee! Ik kan me niet eens herinneren dat die foto uberhaupt gemaakt was! |
|
Zo, nu heb ik wel een biertje verdiend na al dat gescan en uploaden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik d8 dat cadaveria naar me toe kwam om te vragen of ik een fototje wou schieten maar ik d8 dat het het haar camera was Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Al die fotoos kwamen uit haar camera. Ik heb ze alleen online gezet |
|
LOL ok ik weet genoeg leuke foto's zou ze ff opslaan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
HEEEEEEEEEEEEEEERSCHENDE FOTO'S |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote:Jij wilde alleen stiekum de complimenten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
stoere fotos! |
|
Ik sta nergens op *sniff* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:moet je ook maar niet na 5 minuten weg zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Super!!! complimenten vooral aan Carnagath! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |