|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
drinken muziek drinken? |
|
quote: ja ik ben ook niet achterlijk ,maar ik neem dat jullie niet met z'n allen de hele avond onder een lantaarnpaal gaan staan zuipen.... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 14-01-2003 23:11] No meat is sweater |
|
quote:niet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
staat wel ergens in deel 1 geloof ik Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Nou, eerst delen we kaartjes rond met enkele wetenswaardigheden over ZM'ers. Die mag je ff bekijken, daarna spelen we ZM'er triviant. De winnaar krijgt een krat bier. Door de hele avond zal het ZM zoen spel te spelen zijn. Ieder krijgt een briefje met een naam van een ZM'er erop. En dan moet je degene met dat briefje een zoen geven, onverwacht. Dan krijg je zijn briefje (je levert dus jouw briefje in als je een zoen krijgt). Diegene die om vier uur 's nachts de meeste briefjes heeft wint. Ook gaan we ZM twisteren, da's heel leuk (zet je ledematen in de vorm van een pentagram neer, extra moeilijk want je hebt er maar vier HAHA). Verder doen we nog aan ZM trefbal (de black metals tegen de gothics), ZM krantemeppen en uiteraard de ZM speurtocht (vind Panda). |
|
quote: huh? we gingen toch onder de Slayor vlag van ome ZM staan? |
|
quote: en als je onder geen 1 valt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dan gaan we met je GOOIEN, HA! |
|
quote: niet? oh dat verbaast me No meat is sweater |
|
"en uiteraard de ZM speurtocht (vind Panda)." ! |
|
dat doen we in het bos |
|
quote: ja, die dwaallicht is me d'r eentje.... No meat is sweater |
|
maar ff serieus , wat moet ik me bij die meeting voorstellen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Die win ik Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Weet iemand het adres van De Hut ? Aangezien wij niet met het ov komen. No regrets and no remorse... |
|
quote:Gewoon, gezellig kletsen met mensen van zm onder het genot van een drankje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: zuipen, lullen, vreten, neuken |
|
quote: we don't share a bed |
|
quote: NIX Geen clubhuismentaliteit, alsjeblieft.... je gaat gewoon naar een metalcafé met toffe lui. |
|
quote: heb het ook nie over jou |
|
had je al iemand in gedachten zm? No meat is sweater |
|
quote: good job soldier |
|
quote: geen commentaar |
|
quote:Kramy!!!!! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |