IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : ZM-Meeting in Krimpen deeltje 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-01-2003 20:45 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Indeed, nu maar hopen dat ik dan geen kater van vrijdag heb


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 16-01-2003 20:48 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Pas geleden kwam iemand met het idee om met wat mensen te gaan eten.Hoe zit dat nou precies en waar? Ik denk dat de Utrecht gangers het beste richting Alexander kunnen komen.Ik verwelkom jullie wel en eventueel andere.

Lijst van eters:
-Eternal Darkness


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-01-2003 21:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 20:48 schreef Eternal Darkness het volgende:
Pas geleden kwam iemand met het idee om met wat mensen te gaan eten.Hoe zit dat nou precies en waar? Ik denk dat de Utrecht gangers het beste richting Alexander kunnen komen.Ik verwelkom jullie wel en eventueel andere.

Lijst van eters:
-Eternal Darkness


bedoel je in rotterdam?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-01-2003 0:04 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

trouwens, als het in een weiland is bedenk ik me net, kan je 's ochtends zeer gave dauw/mist foto's maken


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2003 1:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hahahaha, iedereen gaat massaal aan de Ephedra zaterdag

Gruwelijk voordeel van dat spul is dat je enorm kan zuipen maar toch mentaal fris blijft

Net als bij coke/ speed I guess, maar dan een stuk goedkoper en minder ongezond..

Damned, ik heb er zin in Ik neem ook een fles Vodka of Whiskey mee btw, als ik niet de enige drinker daarvan ben.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-01-2003 1:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 1:21 schreef Snaack het volgende:
Damned, ik heb er zin in Ik neem ook een fles Vodka of Whiskey mee btw, als ik niet de enige drinker daarvan ben.

Wat denk je zelf .

Ephedra, hmmm. Geen slecht idee, als ik bedenk hoe lang ik door moet gaan. Maar eens wat pillen bij Liesbeth reserveren.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2003 2:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 1:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat denk je zelf .

Ephedra, hmmm. Geen slecht idee, als ik bedenk hoe lang ik door moet gaan. Maar eens wat pillen bij Liesbeth reserveren.


Ik ga ook een potje kopen.. Neem ik wel mee..

Enne een fles Jameson of Stolichnaya


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 17-01-2003 2:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 1:21 schreef Snaack het volgende:


Damned, ik heb er zin in Ik neem ook een fles Vodka of Whiskey mee btw, als ik niet de enige drinker daarvan ben.


Ik neem ook wodka mee, maar dat is puur om warm te blijven en niet voor de alcohol


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-01-2003 10:35 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

deze doorgewinterde student gaat de nacht doortrekken zonder pillen. Met genoeg acohol is een nachtje doortrekken zeer goed te doen


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-01-2003 10:39 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

als ik het zo lees,.. gaat het een aardig DRUGS vestein worden


Wiegen Meister !


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-01-2003 10:40 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ga jij nog aan de pillen dan? Of bezwijk jijook niet aan deze groepsdruk


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-01-2003 10:47 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 10:40 schreef Bintmeister het volgende:
ga jij nog aan de pillen dan? Of bezwijk jijook niet aan deze groepsdruk


Ik gebruik NOOOOOIT geen DRUGS !!!!

alleen een wijntje op z'n tijd


Wiegen Meister !


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-01-2003 10:48 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 10:47 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik gebruik NOOOOOIT geen DRUGS !!!!

alleen een wijntje op z'n tijd


wijn? Bier!!! alleen als het bier op is aan de wijn, anders niet


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-01-2003 10:54 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 10:48 schreef Bintmeister het volgende:
wijn? Bier!!! alleen als het bier op is aan de wijn, anders niet


IVB mijn gezondheid mag ik alleen aar rode wijn drinken

Ik mag geen andere vorm van alc.

Ik zou bijna een moord plegen voor een fles GOLD_Strike vermengd met een vers opgemaakte Coca-Cola


Wiegen Meister !


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 17-01-2003 10:56 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

dat zeg ik, bier

maar een maat van mag ook alleen maar rode wij idd, maar als je daar maar genoeg van in neemt werkt het ook perfect


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 17-01-2003 10:57 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 10:56 schreef Bintmeister het volgende:
dat zeg ik, bier

maar een maat van mag ook alleen maar rode wij idd, maar als je daar maar genoeg van in neemt werkt het ook perfect


hehehe


Wiegen Meister !


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-01-2003 11:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 10:35 schreef Bintmeister het volgende:
deze doorgewinterde student gaat de nacht doortrekken zonder pillen. Met genoeg acohol is een nachtje doortrekken zeer goed te doen


Hier spreekt een echte vent! Wat nou pillen? BIER!!!



Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 17-01-2003 11:27 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Godsamme Lies ... we worden de ZM dealers.

Btw: Ik vrat die ephedra's bij de vleet op Wacken! Duurt een stuk langer voor je echt bezopen wordt.



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-01-2003 11:36 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

CRAP! ik (decipher <--lees breezah taal ) red het niet...geen geld, want anders kan ik niet naar Utrecht....DAMNIT!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-01-2003 12:10 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

-snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet grmbl!!
- dargull
- karnivoor
- ZM
- Rasputin
- MBMarduk
- Gummibeer
- Eternal Darkness
- S_S
- Bint
- Decipher
- Volthor
- aerodis
- JaneDoe
- PsYcHo
- Carnagath
- Cadaveria
- Valorian
- Lord Uraneck
- Dwaallicht
- Phaestus
- Angela Mortis
- Dunne_Hein +1
- Greycloack
- Vargen666
- Amarantha
- Heiden
- FireFox (komt eventjes langs, eigenlijk kan ik helemaal niet maar om zo kort van te voren af te zeggen... )

* Weten het nog niet zeker *
- Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo)

* zoeken (nog) slaap plaats *
- Orion (word tentje met zm geloof ik )
- Altx (slaapplaats nodig)



[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 17-01-2003 14:46]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-01-2003 12:12 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

*gaat tent zoeken*


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-01-2003 12:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

FF, je hoeft nix meer te regelen daar alles voor mij al rond is. Evengoed bedankt voor alle gedane moeite!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-01-2003 12:35 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 12:12 schreef Dargull het volgende:
*gaat tent zoeken*

handig om voor de zekerheid mee te nemen, maar ik denk dat de hut tot 7 uur 8 uur openblijft. De bussen in Krimpen rijden op zondag nogal onregelmatig, alleen bus 97 rijdt om die tijd naar CS vanaf busstation Krimpen, namelijk om 8:12 en 8:42 en zo ieder uur geloof ik


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-01-2003 12:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Firefox, heb jij toevallig al aan Jasper gevraagd of we de Hut evt. uit kunnen bouwen?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-01-2003 12:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kan t wel VERbouwen daar, heb je daar toestemming voor nodig?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen