![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Indeed, nu maar hopen dat ik dan geen kater van vrijdag heb ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: bedoel je in rotterdam? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
trouwens, als het in een weiland is bedenk ik me net, kan je 's ochtends zeer gave dauw/mist foto's maken ![]() ![]() |
|
Hahahaha, iedereen gaat massaal aan de Ephedra zaterdag ![]() Gruwelijk voordeel van dat spul is dat je enorm kan zuipen maar toch mentaal fris blijft ![]() Net als bij coke/ speed I guess, maar dan een stuk goedkoper en minder ongezond.. Damned, ik heb er zin in ![]() ![]() |
|
quote: Wat denk je zelf ![]() Ephedra, hmmm. Geen slecht idee, als ik bedenk hoe lang ik door moet gaan. Maar eens wat pillen bij Liesbeth reserveren. ![]() |
|
quote: Ik ga ook een potje kopen.. Neem ik wel mee.. Enne een fles Jameson of Stolichnaya ![]() ![]() |
|
quote: Ik neem ook wodka mee, maar dat is puur om warm te blijven en niet voor de alcohol ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
deze doorgewinterde student gaat de nacht doortrekken zonder pillen. Met genoeg acohol is een nachtje doortrekken zeer goed te doen ![]() ![]() |
|
als ik het zo lees,.. gaat het een aardig DRUGS vestein worden ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
ga jij nog aan de pillen dan? Of bezwijk jijook niet aan deze groepsdruk ![]() ![]() |
|
quote: Ik gebruik NOOOOOIT geen DRUGS !!!! alleen een wijntje op z'n tijd ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: wijn? Bier!!! alleen als het bier op is aan de wijn, anders niet ![]() ![]() |
|
quote: IVB mijn gezondheid mag ik alleen aar rode wijn drinken ![]() Ik mag geen andere vorm van alc. ![]() ![]() ![]() Ik zou bijna een moord plegen voor een fles GOLD_Strike vermengd met een vers opgemaakte Coca-Cola ![]() ![]() ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
dat zeg ik, bier ![]() maar een maat van mag ook alleen maar rode wij idd, maar als je daar maar genoeg van in neemt werkt het ook perfect ![]() |
|
quote: hehehe ![]() Wiegen Meister ! ![]() |
|
quote: Hier spreekt een echte vent! Wat nou pillen? BIER!!! ![]() |
|
Godsamme Lies ... we worden de ZM dealers. Btw: Ik vrat die ephedra's bij de vleet op Wacken! Duurt een stuk langer voor je echt bezopen wordt. ![]() |
|
CRAP! ik (decipher <--lees breezah taal ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
-snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet grmbl!! - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 - Greycloack - Vargen666 - Amarantha - Heiden - FireFox (komt eventjes langs, eigenlijk kan ik helemaal niet maar om zo kort van te voren af te zeggen... ![]() * Weten het nog niet zeker * - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (word tentje met zm geloof ik ) - Altx (slaapplaats nodig) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 17-01-2003 14:46] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
*gaat tent zoeken* ![]() |
|
FF, je hoeft nix meer te regelen daar alles voor mij al rond is. Evengoed bedankt voor alle gedane moeite! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: handig om voor de zekerheid mee te nemen, maar ik denk dat de hut tot 7 uur 8 uur openblijft. De bussen in Krimpen rijden op zondag nogal onregelmatig, alleen bus 97 rijdt om die tijd naar CS vanaf busstation Krimpen, namelijk om 8:12 en 8:42 en zo ieder uur geloof ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Firefox, heb jij toevallig al aan Jasper gevraagd of we de Hut evt. uit kunnen bouwen? ![]() |
|
Kan t wel VERbouwen daar, heb je daar toestemming voor nodig? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |