|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Indeed, nu maar hopen dat ik dan geen kater van vrijdag heb I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: bedoel je in rotterdam? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
trouwens, als het in een weiland is bedenk ik me net, kan je 's ochtends zeer gave dauw/mist foto's maken |
|
Hahahaha, iedereen gaat massaal aan de Ephedra zaterdag Gruwelijk voordeel van dat spul is dat je enorm kan zuipen maar toch mentaal fris blijft Net als bij coke/ speed I guess, maar dan een stuk goedkoper en minder ongezond.. Damned, ik heb er zin in Ik neem ook een fles Vodka of Whiskey mee btw, als ik niet de enige drinker daarvan ben. |
|
quote: Wat denk je zelf . Ephedra, hmmm. Geen slecht idee, als ik bedenk hoe lang ik door moet gaan. Maar eens wat pillen bij Liesbeth reserveren. |
|
quote: Ik ga ook een potje kopen.. Neem ik wel mee.. Enne een fles Jameson of Stolichnaya |
|
quote: Ik neem ook wodka mee, maar dat is puur om warm te blijven en niet voor de alcohol I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
deze doorgewinterde student gaat de nacht doortrekken zonder pillen. Met genoeg acohol is een nachtje doortrekken zeer goed te doen |
|
als ik het zo lees,.. gaat het een aardig DRUGS vestein worden Wiegen Meister ! |
|
ga jij nog aan de pillen dan? Of bezwijk jijook niet aan deze groepsdruk |
|
quote: Ik gebruik NOOOOOIT geen DRUGS !!!! alleen een wijntje op z'n tijd Wiegen Meister ! |
|
quote: wijn? Bier!!! alleen als het bier op is aan de wijn, anders niet |
|
quote: IVB mijn gezondheid mag ik alleen aar rode wijn drinken Ik mag geen andere vorm van alc. Ik zou bijna een moord plegen voor een fles GOLD_Strike vermengd met een vers opgemaakte Coca-Cola Wiegen Meister ! |
|
dat zeg ik, bier maar een maat van mag ook alleen maar rode wij idd, maar als je daar maar genoeg van in neemt werkt het ook perfect |
|
quote: hehehe Wiegen Meister ! |
|
quote: Hier spreekt een echte vent! Wat nou pillen? BIER!!! |
|
Godsamme Lies ... we worden de ZM dealers. Btw: Ik vrat die ephedra's bij de vleet op Wacken! Duurt een stuk langer voor je echt bezopen wordt. |
|
CRAP! ik (decipher <--lees breezah taal ) red het niet...geen geld, want anders kan ik niet naar Utrecht....DAMNIT! |
|
-snaack - helaas geen slaapplaats beschikbaar, de miet grmbl!! - dargull - karnivoor - ZM - Rasputin - MBMarduk - Gummibeer - Eternal Darkness - S_S - Bint - Decipher - Volthor - aerodis - JaneDoe - PsYcHo - Carnagath - Cadaveria - Valorian - Lord Uraneck - Dwaallicht - Phaestus - Angela Mortis - Dunne_Hein +1 - Greycloack - Vargen666 - Amarantha - Heiden - FireFox (komt eventjes langs, eigenlijk kan ik helemaal niet maar om zo kort van te voren af te zeggen... ) * Weten het nog niet zeker * - Beli Mawr? (zal eerst de datum moeten weten en zijn saldo) * zoeken (nog) slaap plaats * - Orion (word tentje met zm geloof ik ) - Altx (slaapplaats nodig) [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 17-01-2003 14:46] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
*gaat tent zoeken* |
|
FF, je hoeft nix meer te regelen daar alles voor mij al rond is. Evengoed bedankt voor alle gedane moeite! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: handig om voor de zekerheid mee te nemen, maar ik denk dat de hut tot 7 uur 8 uur openblijft. De bussen in Krimpen rijden op zondag nogal onregelmatig, alleen bus 97 rijdt om die tijd naar CS vanaf busstation Krimpen, namelijk om 8:12 en 8:42 en zo ieder uur geloof ik Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Firefox, heb jij toevallig al aan Jasper gevraagd of we de Hut evt. uit kunnen bouwen? |
|
Kan t wel VERbouwen daar, heb je daar toestemming voor nodig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |