|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Wacht daarvoor maar op een antwoord van de senior mods. Ik ben bang dat zo`n topic al snel een lultopic word namelijk.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hmm, dat zou dan weer extra bans opleveren hetgeen uiteraard niet gewenst is. "Senior Mods" Als de angst voor nog een lultopic trouwens een argument is kunnen we beter helemaal geen topics meer openen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-03-2008 16:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De mods die al meer ervaring hebben..Ik kom net om de hoek kijken. Bans niet, hij wordt simpelweg dichtgeknikkert. Als jullie nu eens zelf zorgen dat zo`n soort topic bestaansrecht heeft en er dus geen lultopic van maken. Dan maak je nog een kans. m.a.w jij geeft je opmerking tegen een b.v Ban..wij beantwoorden die. anders word het zo`n wellus nietus spelletje. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-03-2008 16:39] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
gewoon iedereen bannen die op mods zeikt om het zeiken [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 18-03-2008 17:54] Je moeder. |
|
Ga's ontopic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
"nee jij" Je moeder. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
oke er is al t een en ander over gevraagd maar toch.. ik zag net dat er gewoon een bbcode dinges voor youtube en google video is... is er een kans dat zoiets ingebouwd gaat worden dmv kan je dan net als plaatjes ook heel youtube op zm zetten!... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Mensen met privileges kunnen dat al. Zoals ik het inschat hoef je daar dus verder niet om te vragen want die mogelijkheid gaan we toch niet krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-03-2008 10:55] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Idd. Voor zover ik weet is er momenteel namelijk niemand die nog actief met de code van ZM bezig is. |
|
Bovendien kun je altijd gewoon de video-link plaatsen zodat mensen zelf kunnen kiezen of ze het willen openen of niet. Ervaringen uit het verleden hebben geloof ik al meermalen duidelijk aangetoond dat dit soort mogelijkheden binnen korte tijd meer ellende dan voordeel gaan opleveren. Dus wat deze user betreft: dank je, maar nee bedankt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Deze heb jij dus geplaatst Snaack? Ik vind het wel handig als iedereen dit zo zou kunnen, een stuk overzichtelijker dan een linkje. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Volgens mij heeft jällö dit gewoon zelf er neer geploft. De code geeft eerst de link naar het youtubefilmpje en vervolgens heeft hij in plaats van tekst een plaatje er neer gezet. Het effect is het zelfde, maar het principe is net wat anders. Hier hebben ze het over de filmpjes rechtstreeks op ZM bekijken, en dit linkt dus gewoon door. *typfouten zijn voor paupers* [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 20-03-2008 16:27] FREEZE |
|
Het is iig handig! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat PL zegt klopt, anders was het plaatje+link ook niet overgekomen in de quote van BRG. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik blijf hopen op een ander iccontje voor een topic waar je zelf in hebt gepost. Op andere fora wordt dat ook veelvuldig gebruikt en ik vind dat toch echt verdomde handig! Zo kun je in 1 oogopslag zien aan welke discussies je zelf deelneemt.. Op een ander forum waar ik zit hebben ze ook de map-icoontjes voor een topic staan, en als je zelf in dat topic hebt gepost komt er een dikke stip in die map te staan. Handig! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Het zou anders ook wel mooi zijn als je (bijvoorbeeld) een band topic opent, een stukje tekst plaatst en onderop een directe bbcode naar bijvoorbeeld een videoclip van deze band. Al het negatieve van deze optie is toch net zo goed toe te passen op foto's plaatsen? |
|
hoe doe je dat precies (in dummietaal) signature |
|
[ url=www.plaatje.nl/sitewaarfilmpjevanmijnleuteropstaat.html] [ img]www.plaatje.nl/fotovanmijnleuter.jpg[/img][/url] en dan iets minder spapiets in de tags dus [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-03-2008 18:38] Je moeder. |
|
Gewoon even nieuwsgierig: waarom klopt de paginanummering van oude topics niet helemaal? dat 26, 51 enzo niet op nieuwe pagina's beginnen? |
|
Is het in de search niet mogelijk om de resultaten ook als posts weer te geven of iets dergelijks? Als ik bijvoorbeeld zoek op user om een bepaalde post terug te vinden, dan krijg ik wel een topic terug, maar kan ik dus 40 pagina's doorspitten naar de desbetreffende post.. Misschien makkelijker om de pagina's erbij aan te laten geven, of zoals ik al zei, de search ook de mogelijkheid geven om resultaten als posts weer te geven! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: +1 Heb zelf ook een verzoekje, is het mogelijk dat bepaalde users, ik noem geen namen (lees: MENTAL) alleen in het onzin gedeelte van het forum kunnen spammen? Een ban ik ook goed. |
|
quote: Nee. Jij ergert je aan Mental; anderen ergeren zich aan jou. Wil je dan ook gebanned/beperkt worden? Einde discussie. Bruce Banner |
|
Bedoel je het persoonlijk of is het meer algemeen bedoeld? |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |