|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan zou ik je cookies en temp internetfiles eens leeggooien. Heb er zelf geen last van. |
|
Dat is jouw oplossing op alles. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
World peace through deleting cookies .. oh ja |
|
waar zit de knop `search more posts from user´ Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Naast de PM knop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
:') |
|
:') |
|
Jah, of zoeken op Gebruiksnaam via de Zoek-functie |
|
Ligt het aan mijn computer of is ZM mega traag vanavond!? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hele dag al teer in een trechter. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Yup, las netlultipoc al. Kluitjes in de stroom? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Geun ideu, ik ga helaas niet over de server. Degene die dat wel doet mag zich even ergens zwaar gaan schamen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hij draait nu weer prima geloof ik, en wat betrefd betrouwbaarheid draait de server al een fikse tijd mooi stabiel. Niks te schamen aan dus. |
|
Oh dat was het, kon de sit niet bereiken gisteren German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote:+1. Net nieuwe draadloze verbinding, was al bang dat het weer mis was. Gelukkig bleef de pron wel gewoon goed binnenstromen, dus uiteindelijk geen reden tot twijfel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ben ik echt de enige? Ik wordt er continu schijtziek van The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Thuis niet, op het werk wel. Maar daar hele trage server, misschien heeft dat er mee te maken? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Op het moment van je eerste post op 17 februari gebeurde het bij mij ook regelmatig, dat was vooral 's nachts. Nadat het ook een keer een middag en avond achterelkaar gebeurde is het niet meer voorgekomen. |
|
Ja, dat soort problemen zijn moeilijk op te lossen, vooral omdat ze meestal niet te reproduceren zijn. Op mijn werk is ZM ook altijd traag te benaderen maar thuis is het eigenlijk altijd snel. Misschien dat ze op de zaak wel aan trafficshaping doen. |
|
weet je wa'k wel handig zou vinden; als je op inloggen drukt dat de cursor dan meteen in het Login-veld komt te staan. Kunnen we nóg sneller inloggen hehe. |
|
Vinkje zetten en de volgende keer ben je automatisch ingelogd. |
|
Is het mogelijk op de FP-functionaliteit van laatste actieve draden ook in het forum te stoppen? Een klik naar de index laat je dan meteen zien wat er gaande is. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
.... Er staat een hele grote knop 'Active Topics' die precies doet wat je vraagt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |