|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat een domme post, zeg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Klopt, ook in Firefox zo nu en dan. |
|
Het zal Jenje eens niet zijn. |
|
quote: Over gehad. Niet voor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
signature |
|
quote:Maar pas sinds hij die nieuwe heeft. Bij jou ook het geval of eerder ook al? |
|
quote:Nog niet zo lang nee. Maar ik zie bij Jenje ook helemaal geen avatar. Af en toe zie ik daar wel een teken van een plaatje dat niet wil laden, en dan krijg ik een pop-up van een foutmelding. |
|
und jetzt? |
|
quote:Edit: Oh je bedoelt vast dat je hem hebt aangepast? [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 05-04-2011 22:00] |
|
Weggehaald |
|
quote: Ooit al iets achter gehad? |
|
Ah ok. Dan zal het nu wel goed zijn. |
|
Vage shit trouwens, was de icon image van de pantheist review .. |
|
Bij FF 4 krijg ik af en toe wel een certificaat waarschuwing. |
|
quote: Jep, hier ook. En dat betekent meestal niet niks. |
|
Was ook een domme post van de tegenpartij |
|
quote: Dan wordt waarschijnlijk iemand zijn usericon (of een ander plaatje) op die dubieuze site gehost. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Die van Schaffelaer ja. |
|
Zojuist opende ik een topic over het Metal Mean-festival. Al snel daarna werd ik er door user cataclysm child op geattendeerd dat daar al twee topics over bestonden. In de reeds bestaande topics werd "Méan" consequent geschreven met een accent op de E. Vóór het posten heb ik echter zonder resultaat gezocht op "metal mean", "metalmean" en gewoon "mean" - allemaal zonder accent op de E, zoals het ook op de site van het festival gespeld wordt. Mijn vraag is dus: kan de ZM-zoekfunctie niet op de een of andere manier zo aangepast worden dat het al dan niet ontbreken van accenten, umlauts et cetera geen invloed heeft op het uiteindelijke resultaat van een zoekopdracht? |
|
Nog erger is dat het zelfs als méan niet te vinden is. |
|
quote:Zoeken op inhoud. En gewoon alle streepjes, dakjes en wat voor onzin niet meer, uit topictitels houden. Je weet het nu. |
|
quote: Okee, maar zeg nou zelf: het moet anno 2011 toch kunnen dat accentjes geen obstakel vormen bij zoeken? |
|
quote:Bij het zoeken niet, het vinden daarentegen... Vorig jaar was er precies hetzelfde probleem met metal Méan/Mean, iets met ezels en stenen. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-07-2011 0:48] |
|
quote: Haha, ok ja. Maar dat zou het punt niet mogen zijn natuurlijk => wat Hexegot zegt 'anno 2011", iets met nagels en koppen Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |