IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Forum Functionaliteit Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-09-2005 0:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dat zou wel handig zijn ja, en dan gewone hoge straffen op het misbruik ervan zetten, een pak voor de blote billen van Zillah of zo.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-09-2005 0:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:44 schreef Snaack het volgende:
Dan moet er een maximum aantal te wijzigen keren komen. 3 keer ofzo.


Beter lijkt mij het, dat het alleen tot 10 minuten na plaatsen van een topic mogelijk zou worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-09-2005 0:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 0:47 schreef Chelman het volgende:
Beter lijkt mij het, dat het alleen tot 10 minuten na plaatsen van een topic mogelijk zou worden.


Idd


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-10-2005 0:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*schop*

[alweer ]

*kuch*

Ok. In het scherm "Bekijk reactie", de preview dus, staat geen topictitel vermeld. Zeker als je fors beneveld bent, een kleine boodschap moet doen en na een korte afwezigheid terugkomt bij de computer om je post te voltooien, kan het weleens voorkomen dat je vergeten bent in welk topic je bezig was.

Het vermelden van deze titel zou mijns inziens dan ook structureel kunnen bijdragen aan de vermindering van het risico de schande van het moeten wijzigen van een post i.v.m. plaatsing in een verkeerd topic, en dan specifiek in 1337-kringen (pwn3d!!1) te moeten dragen.

Ik stel dit voor zodat mijn mede-forummers dit kleine ongemak in de toekomst bespaard kan blijven en het ZM-en een immer aangenaam tijdsverdrijf blijft. Zelf drink ik immers nooit teveel.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-10-2005 0:10]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-10-2005 0:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 1:08 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

En ik heb er weer één.

Ik word net gewoon keihard gepwn3d in het "Je ZM-verjaardag"-topic omdat ik mijn registratiedatum niet in mijn profiel terug kan vinden. Ik wil deze functionaliteit bij deze dan ook graag op de "wishlist" plaatsen.

Een klein ongemakje weliswaar, maar het doorvoeren van deze wens kan de ZM-experience nog prettiger maken


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2005 1:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 1:08 schreef Snaack het volgende:
En ik heb er weer één.

Ik word net gewoon keihard gepwn3d in het "Je ZM-verjaardag"-topic omdat ik mijn registratiedatum niet in mijn profiel terug kan vinden. Ik wil deze functionaliteit bij deze dan ook graag op de "wishlist" plaatsen.

Een klein ongemakje weliswaar, maar het doorvoeren van deze wens kan de ZM-experience nog prettiger maken


Hij is toch niet moeilijk te vinden?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-10-2005 1:12]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 1:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 1:10 schreef Schaep het volgende:
Hij is toch niet moeilijk te vinden?


Nee, maar daar gaat het niet om, domoor!

V-O-L-L-E-D-I-G-H-E-I-D, dat is wat telt in het leven.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-10-2005 1:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 1:11 schreef Snaack het volgende:
Nee, maar daar gaat het niet om, domoor!

V-O-L-L-E-D-I-G-H-E-I-D, dat is wat telt in het leven.


Maar je hoeft maar één keer te klikken!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 1:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 1:12 schreef Schaep het volgende:
Maar je hoeft maar één keer te klikken!

HOE DURF JE MIJ TEGEN TE SPREKEN!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-10-2005 9:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 1:08 schreef Snaack het volgende:
En ik heb er weer één.

Ik word net gewoon keihard gepwn3d in het "Je ZM-verjaardag"-topic omdat ik mijn registratiedatum niet in mijn profiel terug kan vinden. Ik wil deze functionaliteit bij deze dan ook graag op de "wishlist" plaatsen.

Een klein ongemakje weliswaar, maar het doorvoeren van deze wens kan de ZM-experience nog prettiger maken


Huh?

Het staat toch gewoon in je profiel?

Zondag 09 December 2001 - 23:39.19


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-10-2005 9:32 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 september 2005 0:47 schreef Schaep het volgende:
Dat zou wel handig zijn ja, en dan gewone hoge straffen op het misbruik ervan zetten, een pak voor de blote billen van Zillah of zo.

Wat moet dat moet dan maar.
Ik heb ook wel een zweepje. Maar goed, wie betaald dan al die housecalls?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-10-2005 9:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik vermoed dat menig slachtoffer de onkosten gaarne zelf voor zijn rekening zal nemen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-10-2005 10:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 9:31 schreef Chelman het volgende:
Huh?

Het staat toch gewoon in je profiel?

Zondag 09 December 2001 - 23:39.19
Hij bedoelt denk ik het profiel bovenaan het scherm, daar waar je je profiel verandert.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-10-2005 10:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 oktober 2005 9:41 schreef Mark het volgende:
Ik vermoed dat menig slachtoffer de onkosten gaarne zelf voor zijn rekening zal nemen


Mhuahahahahahaha.
Maar goed weer ontopic.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-10-2005 10:26 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 9:31 schreef Chelman het volgende:
Huh?

Het staat toch gewoon in je profiel?

Zondag 09 December 2001 - 23:39.19


Maar niet hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_profiel.php


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-10-2005 14:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

trouwens misschien hebben meer firefox gebruikers er last van maar als je bijvoorbeeld ergens onderaan de active topics lijst een topic opent en vervolgens weer terug gaat, gaat hij weer naar bovenaan de pagina ipv het stuk waar je gebleven was. opzich niet zo'n ramp maar ik werk altijd van boven naar onder de topics door en na een dag zijn dat er nogal wat. dus vrij irritant om dan telkens te zoeken waar je was gebleven.

en soms blijf ik als ik een bericht heb gepost staan op...
quote:
De gegevens zijn opgeslagen. Je gaat nu automatisch terug naar het topic waar je vandaan kwam.
Click hier als het te lang duurt of niets gebeurt.

...zonder dat er iets gebeurd. ligt dat ook aan firefox? gebeurt paar keer per week en als het gebeurt, gebeurt het de hele sessie lang.


Je moeder.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-10-2005 14:05 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 21 oktober 2005 14:03 schreef karnivoor het volgende:
en soms blijf ik als ik een bericht heb gepost staan op...

...zonder dat er iets gebeurd. ligt dat ook aan firefox? gebeurt paar keer per week en als het gebeurt, gebeurt het de hele sessie lang.

Da's in netscape ook ja. Vooral als de compu al wat langer aanstaat...


Zenial


Fire
Usericon van Fire
Posted 21-10-2005 18:22 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 oktober 2005 10:26 schreef Snaack het volgende:
Maar niet hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_profiel.php
Dat is prima zo



Fire
Usericon van Fire
Posted 21-10-2005 18:23 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 21 oktober 2005 14:03 schreef karnivoor het volgende:
trouwens misschien hebben meer firefox gebruikers er last van maar als je bijvoorbeeld ergens onderaan de active topics lijst een topic opent en vervolgens weer terug gaat, gaat hij weer naar bovenaan de pagina ipv het stuk waar je gebleven was. opzich niet zo'n ramp maar ik werk altijd van boven naar onder de topics door en na een dag zijn dat er nogal wat. dus vrij irritant om dan telkens te zoeken waar je was gebleven.

en soms blijf ik als ik een bericht heb gepost staan op...

...zonder dat er iets gebeurd. ligt dat ook aan firefox? gebeurt paar keer per week en als het gebeurt, gebeurt het de hele sessie lang.
Ik heb het nog niet meegemaakt.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 21-10-2005 20:30 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 oktober 2005 14:03 schreef karnivoor het volgende:
trouwens misschien hebben meer firefox gebruikers er last van maar als je bijvoorbeeld ergens onderaan de active topics lijst een topic opent en vervolgens weer terug gaat, gaat hij weer naar bovenaan de pagina ipv het stuk waar je gebleven was. opzich niet zo'n ramp maar ik werk altijd van boven naar onder de topics door en na een dag zijn dat er nogal wat. dus vrij irritant om dan telkens te zoeken waar je was gebleven.




+1



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-10-2005 20:40 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2003 15:12 schreef mörke het volgende:
Nadat het mij meerdere malen was opgevallen dat bepaalde pagina's andere versies van het ZM logo hebben (Met Sneeuw en/of Kerstmuts) bedacht ik me dat het wel uitermate handig was als je een koppeling kon maken tussen hoe warm het is buiten, en het logo.

Bijvoorbeeld, als het vriest, een logo met sneeuw, en als het warm is, een zonnetje
Ja, als we met z'n allen in bijv. utrecht zouden wonen zou dat leuk zijn. Aangezien dat niet zo is en het in Apeldoorn kan regenen als in Gronningen de zon schijnt, is je idee dus kut. Bovendien, als ik het weer wil weten, kijk ik wel naar buiten.


Subtiel kamerolifantje


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 21-10-2005 21:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

môgge


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-10-2005 12:16 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Over het terug gaan met de back knop van je browser weet ik niet hoe dat afwijkend kan zijn op ZM.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-10-2005 12:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2005 18:22 schreef Fire het volgende:
Dat is prima zo


Maar maar maar

I HAVE A DREAM!!!!......


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen