![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Android versie en Android Chrome versie en telefoon type en je pincode? ![]() |
|
Zie op Windows Chrome Version 59.0.3071.115 (Official Build) (64-bit) ook geen youtuubjes ![]() |
|
ik zal vanavond wel even kijken of ik dit kan fixen. Zo te zien is het kwestie van de youtube url aanpassen. ![]() |
|
Wat een gedoe met al die spam bots. Irritant. Is het een idee om alleen users die in onzin kunnen nieuwe topics te kunnen laten openen? ![]() |
|
Meer moderators. ![]() |
|
Ohja en is het niet belangrijk dat iemand naar die content kijkt om te zien of we dicht bij die AI robot uprising zitten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Human decisions are removed from ZM strategic defense. Skynet begins to learn at a geometric rate. It becomes self-aware at 2:14 a.m. Central European time, 20 September 2017. ![]() |
|
We moeten een muur bouwen om de bots tegen te houden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
Een Chinese Wall. Made in China uiteraard. De bots ook overigens. Oei. ![]() |
|
als je tegen bots bent kun je niet tegen een stootje ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-09-2017 14:05] Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
quote: Wel de bots laten betalen! Hier had uw advertentie kunnen staan! ![]() |
|
quote: Nogal, ja ![]() quote: De hoop was dat een CAPTCHA bij de registratie van nieuwe gebruikers voldoende zou zijn, maar dat blijkt dus niet het geval. Paul wilde liever niet een dergelijke post-barrière opwerpen, maar ik denk dat een lichte barrière van vijf posts bijvoorbeeld al genoeg zou zijn (in extremis wellicht ééntje zelfs). Ik zal hem er nog eens over aanschieten. He had spoken himself into boldness. ![]() |
|
Goed man, zo'n spamtrap. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Ja, doet wonderen :') He had spoken himself into boldness. ![]() |
|
Hoe komt het dat veel (nieuwe) users 'Op ZM sinds: Donderdag 01 Januari 1970 - 1:00.00' hebben staan? ![]() |
|
Dat is de datum van de laatste forumsoftware-update. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
![]() De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan. ![]() |
|
Hoe kan ik mijn oude PM's teruglezen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
niet. ![]() ![]() |
|
quote: PM je inloggegevens even, dan fix ik het voor je. Oh wacht. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1673125/1 Elke keer dat de laatste pagina aanklik, dan wordt ik door gelinkt naar youtube, ik krijg de zm pagina maar heel even te zien. Iig met firefox en chrome. ![]() "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
quote: Was een fout ingevoerde YouTube-link van Bart. Op mobiel werd je niet doorgestuurd, maar op desktop wel. Ik heb de link uit zijn post verwijderd. He had spoken himself into boldness. ![]() |
|
Aha! "Die jonge hep un verstand dat-ie makkelijk klassen zou kennen overslaan, maar... we moeten ons aan de regels houden... en toen hebben ze dat dus opgeteld... en toen werd ik dus gezak op één duizendste punt.” ![]() |
|
BitConnect strikes again!!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |