|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Android versie en Android Chrome versie en telefoon type en je pincode? When your people matter, menstrual health matters |
|
ik zal vanavond wel even kijken of ik dit kan fixen. Zo te zien is het kwestie van de youtube url aanpassen. |
|
Wat een gedoe met al die spam bots. Irritant. Is het een idee om alleen users die in onzin kunnen nieuwe topics te kunnen laten openen? |
|
quote: Dan kunnen concertzalen of bands ook niet zomaar topics aanmaken, op zich kunnen ze ook wel andere topics posten maar wel lastiger vindbaar. Captcha voor users onder de 50 posts? Straks zitten we hier alleen maar met oude users zonder dat er nieuwe bijkomen.... oh wacht.. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Meer moderators. |
|
Ohja en is het niet belangrijk dat iemand naar die content kijkt om te zien of we dicht bij die AI robot uprising zitten? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Human decisions are removed from ZM strategic defense. Skynet begins to learn at a geometric rate. It becomes self-aware at 2:14 a.m. Central European time, 20 September 2017. When your people matter, menstrual health matters |
|
We moeten een muur bouwen om de bots tegen te houden. |
|
Een Chinese Wall. Made in China uiteraard. De bots ook overigens. Oei. When your people matter, menstrual health matters |
|
als je tegen bots bent kun je niet tegen een stootje [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-09-2017 14:05] signature |
|
quote: Wel de bots laten betalen! Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Nogal, ja quote: De hoop was dat een CAPTCHA bij de registratie van nieuwe gebruikers voldoende zou zijn, maar dat blijkt dus niet het geval. Paul wilde liever niet een dergelijke post-barrière opwerpen, maar ik denk dat een lichte barrière van vijf posts bijvoorbeeld al genoeg zou zijn (in extremis wellicht ééntje zelfs). Ik zal hem er nog eens over aanschieten. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Goed man, zo'n spamtrap. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, doet wonderen :') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoe komt het dat veel (nieuwe) users 'Op ZM sinds: Donderdag 01 Januari 1970 - 1:00.00' hebben staan? |
|
Dat is de datum van de laatste forumsoftware-update. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Hoe kan ik mijn oude PM's teruglezen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
niet. |
|
quote: PM je inloggegevens even, dan fix ik het voor je. Oh wacht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1673125/1 Elke keer dat de laatste pagina aanklik, dan wordt ik door gelinkt naar youtube, ik krijg de zm pagina maar heel even te zien. Iig met firefox en chrome. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Was een fout ingevoerde YouTube-link van Bart. Op mobiel werd je niet doorgestuurd, maar op desktop wel. Ik heb de link uit zijn post verwijderd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Aha! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
BitConnect strikes again!!! When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |