|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Sinds wanneer? Who teh fuck cares? Waarom lijkt me interesanter. Edit: Kijk AG! Ik stel goede vragen. *trots* [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 19-03-2013 17:39] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Dat ook. Gaat helemaal nergens over. Er zijn toch al zoveel communicatiemogelijkheden op dit forum en dan wordt deze ook nog ontnomen. Zoals gezegd, degene die geen behoefte hebben om hun emailadres (tijdelijk) te delen hadden die mogelijkheid al zonder dat ze hun emailadres in een topic op het forum te plempen. |
|
Die mogelijkheid is uitgezet want we merkten dat de emailadressen van de gebruikers die hem zichtbaar hadden staan werden geharvest door dubieuze partijen. Ook al werden de emailadressen als plaatje getoond. Het is dus meer uit bescherming dat het nu uit staat. |
|
Netjes dat het nu is uitgezet dan. |
|
quote: Lees: werden gebruikt door Dying Embrace voor het stalken van een aantal dames hier ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ok, goede reden. |
|
quote:Heb je het al gemerkt? |
|
Niet kleiner, wel korter en donkerder? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik zag het! Is wel lekker duidelijk, en valt precies genoeg op zo Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ik kan de tekst nog wel iets korter maken. Het "Dit bericht ..." gedeelte kan nog wel weg. |
|
Yup, ff testen deze. Tezt #2 [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 04-04-2013 11:51] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Gaat hem vandaag niet meer worden. Nu geen zin om van branch te switchen in git. |
|
Is prima zo. |
|
quote:Ja ik vind het mooi zo! |
|
Niks meer aan doen dus. |
|
Ik heb net een versie van ZM live gezet waarbij er onder de motorkap het 1 en ander aangepast is. Het belangrijkste is dat ik de MySQL library aangepast heb naar MySQLi (improved). Je zou er niks van moeten merken maar als je wat tegen komt laat het dan even weten. |
|
Bovenaan de FP pagina staan altijd highlighted items. Niks mis mee, maar soms is het lokpraatje zó lang dat de link naar de rest van het artikel niet klikbaar is. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Daar heb ik de redactie ook al vaak op geattendeerd. Ze moeten gewoon zorgen dat het verhaal dan korter is. Blijkbaar verschilt het per browser. |
|
quote:Ja, het verstoort de uniformiteit van mijn posts en ik kan geen dit bericht is gewijzigd door iPimgrapjes maken. |
|
quote: Nogmaals, ik ben geen mod. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Begrijp ik, maar je zou het wel kunnen doen zoiets toch? Kunnen de moderators nu ook je topictitels niet meer wijzigen? |
|
Kan er gezorgd worden voor een fixed breedte van topicheaders en dat langere namen automatisch over meerdere regels worden uitgesmeerd? Niet dat als men een topic met bijv de naam HAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aanmaakt je hele scherm vernaggeld. Edit: Geldt ook voor posts trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 22-06-2013 19:14] |
|
Een ideetje dat vast al eerder genoemd is; pas het recht om een topic aan te maken bij minimaal 20/50 posts? Of maximaal 5 topics op een dag te openen? Scheelt een hoop Orlando-uitspattingen. |
|
quote: goed idee ja |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |