IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : Forum Functionaliteit Vorige pagina | Volgende pagina
Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 21-04-2010 13:43 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht



"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-04-2010 13:46 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Fokking 9 jaar user


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2010 14:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Kolere :')


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-04-2010 14:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 13:32 schreef Yirroth het volgende:
Is het mogelijk op de FP-functionaliteit van laatste actieve draden ook in het forum te stoppen?

Een klik naar de index laat je dan meteen zien wat er gaande is.

Quoting for posterity!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-04-2010 14:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Krijg je he, als je het allemaal in het Engels doet. Als er 'Actieve topics' had gestaan dan had hij het wellicht wel opgepikt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-04-2010 14:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Beetje apart dat het allemaal in het Engels is ja, staat dat stoerder of zo?


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 21-04-2010 14:44 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Maakt niet uit, ik kan Engels lezen, begrijpen en schrijven. Ik heb er alleen de hele tijd overheen gekeken.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-04-2010 14:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

...



(kan iemand me even wijzen waar de sarcasme tags ook alweer verstopt zijn?)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-04-2010 14:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Probeer het eens onder "sarcasm".


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2010 22:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Krijgen meer mensen een malware pagina door het Bathory topic?

In het bijzonder over deze site

ww2photo.mimerswell.com





The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-05-2010 22:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2010 22:02 schreef Mutilator het volgende:
Krijgen meer mensen een malware pagina door het Bathory topic?

In het bijzonder over deze site

ww2photo.mimerswell.com





Nu wil ik dat topic niet meer in

Misschien door een usericon van iemand?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-05-2010 22:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 24-05-2010 19:01 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Na 7 jaar gebruiker te zijn heb ik wel een ideetje.

Is het niet een idee om multi-quoting toe te voegen? Dat maakt het in ieder geval makkelijk om op meerdere mensen te reageren ipv dat je een tweede venster erbij houd.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 24-05-2010 19:02]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 06-07-2010 13:13 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Oeps de databaseconnectie is er uit getieft. Als de verbinding niet binnen een paar minuten terug is neem dan contact op met de beheerder.
Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/zwaremetalen.com/zm/zwaremetalen/classes/db.class.php on line 274

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/zwaremetalen.com/zm/zwaremetalen/classes/db.class.php on line 274

Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/zwaremetalen.com/zm/zwaremetalen/classes/db.class.php on line 334



Dit kreeg ik de laatste 5 minuten bij 't bezoeken van ZM


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2011 20:58 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/798209?hl=aardig

Ik zocht eigenlijk wat anders en daarna de lay-out topic (die is er toch?), maar dan maar hier.

Wat is er mis met de posts van elfensteen? Zien er erg raar uit hiero.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 21-01-2011 21:08 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

gaaf


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-01-2011 21:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Wow. Ook als ik zijn gebruikersgegevens wil bijwerken ziet dat er precies zo uit. Dus echt vage tekens in een heftig mixje.
*niet aanpassen doet*

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-01-2011 21:20]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2011 21:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tof Matrix-effectje.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2011 22:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oftewel is elfensteen uiteindelijk toch cvlt.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2011 22:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Elfensteen = Neo?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2011 22:42 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Neo? Elfensteen is iig tom. Maar die is alweer een heel tijdje pleitte. Iets met betalingen van cd's of zoiets, ik weet het niet meer precies.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 21-01-2011 22:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Matrix, the One


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-01-2011 22:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ow, ok. Ik heb nooit de moeite genomen om die films te kijken. Niks mis met keanu reeves, als hij in een bill and ted film speelt. De rest hoef ik niet te zien.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-01-2011 1:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Devil's advocate is ook een gave film.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-02-2011 17:13 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Beste ZM beheerders / moderators

Ik vind het vervelend dat de mogelijkheid om aan het einde van een pagina naar de volgende pagina te klikken verdwenen is. Ik heb dit jaren zo gedaan en kan er niet aan wennen dat ik nu iedere keer op home moet rammen of naar boven moet scrollen.

Kan deze functionaliteit weer terug komen?

Dank u!


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen