|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Fokking 9 jaar user Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kolere :') |
|
Krijg je he, als je het allemaal in het Engels doet. Als er 'Actieve topics' had gestaan dan had hij het wellicht wel opgepikt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Beetje apart dat het allemaal in het Engels is ja, staat dat stoerder of zo? |
|
Maakt niet uit, ik kan Engels lezen, begrijpen en schrijven. Ik heb er alleen de hele tijd overheen gekeken. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
... (kan iemand me even wijzen waar de sarcasme tags ook alweer verstopt zijn?) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Probeer het eens onder "sarcasm". |
|
Krijgen meer mensen een malware pagina door het Bathory topic? In het bijzonder over deze site ww2photo.mimerswell.com The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nu wil ik dat topic niet meer in Misschien door een usericon van iemand? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Google zegt ook dat "ww2photo.mimerswell.com" verdacht is: fficial&client=firefox-a" target="_blank" class="url3" rel="nofollow">http://www.google.nl/search?q=ww2photo.mimerswell.com&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GBfficial&client=firefox-a "Deze site kan schade toebrengen aan uw computer." Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Na 7 jaar gebruiker te zijn heb ik wel een ideetje. Is het niet een idee om multi-quoting toe te voegen? Dat maakt het in ieder geval makkelijk om op meerdere mensen te reageren ipv dat je een tweede venster erbij houd. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 24-05-2010 19:02] |
|
Oeps de databaseconnectie is er uit getieft. Als de verbinding niet binnen een paar minuten terug is neem dan contact op met de beheerder. Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/zwaremetalen.com/zm/zwaremetalen/classes/db.class.php on line 274 Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/zwaremetalen.com/zm/zwaremetalen/classes/db.class.php on line 274 Warning: mysql_close(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /var/www/zwaremetalen.com/zm/zwaremetalen/classes/db.class.php on line 334 Dit kreeg ik de laatste 5 minuten bij 't bezoeken van ZM Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/798209?hl=aardig Ik zocht eigenlijk wat anders en daarna de lay-out topic (die is er toch?), maar dan maar hier. Wat is er mis met de posts van elfensteen? Zien er erg raar uit hiero. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
gaaf |
|
Wow. Ook als ik zijn gebruikersgegevens wil bijwerken ziet dat er precies zo uit. Dus echt vage tekens in een heftig mixje. *niet aanpassen doet* [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-01-2011 21:20] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tof Matrix-effectje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Oftewel is elfensteen uiteindelijk toch cvlt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Elfensteen = Neo? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Neo? Elfensteen is iig tom. Maar die is alweer een heel tijdje pleitte. Iets met betalingen van cd's of zoiets, ik weet het niet meer precies. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Matrix, the One She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ow, ok. Ik heb nooit de moeite genomen om die films te kijken. Niks mis met keanu reeves, als hij in een bill and ted film speelt. De rest hoef ik niet te zien. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Devil's advocate is ook een gave film. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Beste ZM beheerders / moderators Ik vind het vervelend dat de mogelijkheid om aan het einde van een pagina naar de volgende pagina te klikken verdwenen is. Ik heb dit jaren zo gedaan en kan er niet aan wennen dat ik nu iedere keer op home moet rammen of naar boven moet scrollen. Kan deze functionaliteit weer terug komen? Dank u! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |