|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Onnodig. |
|
De pagecount is dan helemaal kut, want ik ben een 50 posts per pagina bikkel. |
|
Cache/cookies van je browser een keer opschonen. Misschien helpt het. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wordt elke 24 uur geleegd. |
|
Andere browser proberen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Minder vaak inloggen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Normaal was 1x per jaar genoeg. |
|
Zijn we weer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Godver, wat een stress! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Het scheelt dat de frontpage er ook uit lag, zodat je wist dat het forum niet definitief schluss ging Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik neem aan dat je dat ook wel even aankondigd als het zover is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Heeft geen haast! Het vergt geen onderhoud, dus lekker laten bestaan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja, klopt als een zwerende vinger, hahaha. As november hier 20 jaar aan het posten, zeg. Ik zag nog een foto online van de zm redactie op zoek naar een nieuwe server. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Een beetje modereren nog wel, toch? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ben benieuwd welk jochie ik ben in deze foto quote: Af en toe spambots weggooien inderdaad. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-09-2021 21:45] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heeft de forumsoftware een update gehad? Het viel me op dat er 'iets' anders is. Ik ben er eindelijk uit. Voorheen zag ik in mijn browser bij elke post van alle gebruikers een edit-button staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
wut? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik zie dat ook, maar als ik inlog niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Verdomd. Nu je het zegt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verrek! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
zeg kerel bij jij dat? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nog aaaaaaltijd aan de rol? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |