![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Sorry. Serieuze vraag: Is de 'marquee' tag uitgeschakeld? ![]() |
|
Waarom worden getallen in de zoekstring eigenlijk genegeerd? Vooral lastig als je naar een topic van een band als "1349" zoekt ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Volgens mij word jij ook genegeerd ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hehehe, ja. En terecht ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Username: ORPHX Deze user is gebanned: Nog 665838 dagen ![]() Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote: Tralala. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Tralallalalalalalala!!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=gek%25&what=title&sort=time Nog een opmerking over forum functionaliteit, een search als deze geeft dubbele resultaten. Maakt op zich niet uit, ziet er alleen onoverzichtelijk uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Misschien kan je Fire of Paul hier beter even voor mailen. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Waar hebben we dan het administration forum voor nodig? ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Je stelt dan dezelfde vraag, maar je hoeft in ieder geval niet te wachten tot ze eens voorbij komen met een antwoord. ![]() Sommige dingen zijn ook door andere lui hier op te lossen/te beantwoorden; heb je meteen een reden waarom dit forum kan blijven bestaan. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Ik heb al gemaild ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Grote jongen. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
alle accenten en tekens geven bij mij leestekens... hoe komt dat? Vul je eigen gat. ![]() |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/36 ![]() |
|
Soms kan ik niet inloggen omdat de ä en ö in mijn username niet worden geaccepteerd. Op zulke momenten word mijn nick ook wazig in mijn reeds geposte posts. Het is overigens een ä ö op een Finse PC, dus gewoon niet a en o + ¨. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Zal nu wel goed gaan denk ik. ![]() |
|
Vraagje: Ik weet niet of dat ![]() Maar eerst was het e-mailadres in je profiel veranderd in een plaatje om spam te voorkomen en nu staat er dankzij dit knopje toch weer een plain text mailto-adres in de HTML. Waarom? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
hmm ... ja vaag ... ik kan het me ook eigenlijk niet herinneren. ![]() |
|
spam is gaaf, mijn bron van info over de medische wereld en de hypotheekwereld. en ik wete nu dat mijn buurvrouw een geile sloerie is ![]() |
|
Hoe zit het eigenlijk met die uitgebreidere zoekmachine? Die was toch aangekondigd? Als het echt zoveel moeite is, wil ik hem nog wel schrijven. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ja, die is onlangs aan komen waaien. Dat zie je toch, aan die streepjes links. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Hemel sta ons bij! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |