|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Sorry. Serieuze vraag: Is de 'marquee' tag uitgeschakeld? |
|
Waarom worden getallen in de zoekstring eigenlijk genegeerd? Vooral lastig als je naar een topic van een band als "1349" zoekt Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Volgens mij word jij ook genegeerd Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehehe, ja. En terecht Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Username: ORPHX Deze user is gebanned: Nog 665838 dagen signature |
|
quote: Tralala. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tralallalalalalalala!!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_advsearch.php?action=zoek&keywords=gek%25&what=title&sort=time Nog een opmerking over forum functionaliteit, een search als deze geeft dubbele resultaten. Maakt op zich niet uit, ziet er alleen onoverzichtelijk uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Misschien kan je Fire of Paul hier beter even voor mailen. Bruce Banner |
|
Waar hebben we dan het administration forum voor nodig? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je stelt dan dezelfde vraag, maar je hoeft in ieder geval niet te wachten tot ze eens voorbij komen met een antwoord. Sommige dingen zijn ook door andere lui hier op te lossen/te beantwoorden; heb je meteen een reden waarom dit forum kan blijven bestaan. Bruce Banner |
|
quote:Ik heb al gemaild Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Grote jongen. Bruce Banner |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
alle accenten en tekens geven bij mij leestekens... hoe komt dat? signature |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/36 |
|
Soms kan ik niet inloggen omdat de ä en ö in mijn username niet worden geaccepteerd. Op zulke momenten word mijn nick ook wazig in mijn reeds geposte posts. Het is overigens een ä ö op een Finse PC, dus gewoon niet a en o + ¨. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Zal nu wel goed gaan denk ik. |
|
Vraagje: Ik weet niet of dat -knopje er al lang zit, maar hij valt me nu eigenlijk pas op. Maar eerst was het e-mailadres in je profiel veranderd in een plaatje om spam te voorkomen en nu staat er dankzij dit knopje toch weer een plain text mailto-adres in de HTML. Waarom? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
hmm ... ja vaag ... ik kan het me ook eigenlijk niet herinneren. |
|
spam is gaaf, mijn bron van info over de medische wereld en de hypotheekwereld. en ik wete nu dat mijn buurvrouw een geile sloerie is |
|
Hoe zit het eigenlijk met die uitgebreidere zoekmachine? Die was toch aangekondigd? Als het echt zoveel moeite is, wil ik hem nog wel schrijven. |
|
quote:Ja, die is onlangs aan komen waaien. Dat zie je toch, aan die streepjes links. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: |
|
quote:Hemel sta ons bij! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |