|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Niemand ergert zich aan mij, ik wil me wel opwerpen als verlosser. |
|
quote: Dat kun je wel vergeten denk ik, hehe. |
|
Zojuist had ik toch echt highlighting van de query waarop ik zocht, maar dit werkt alleen bij de eerste pagina. Als je verder klikt door het topic werkt het niet meer. |
|
quote: Ik ben er al wel mee bezig geweest maar zit nog in een zeer aplha stadium. quote:Daar heb je een punt. Ik zal dat gauw oplossen. |
|
quote: Nu je het zegt, dat viel me ook op ja. Goede zaak! [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 26-09-2008 14:13] |
|
Over highlighting gesproken: de zoekterm wordt ook ge-highlight als deze in een URL voorkomt. Dit verneukt de klikbaarheid en de tekstuele weergave van de URL, zodat je er either way niks meer aan hebt. Annoying. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Je zeurt |
|
Nee, ik laat een flaw in die feature zien Hier bvb in de MySpace link: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2915550?hl=spectre [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-09-2008 15:42] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het is ook niet gauw goed he? Ik vindt die highlights prima werken [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 26-09-2008 15:49] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nee, het is niet gauw goed, nee. Daarom moet je goed nadenken over wat bepaalde features doen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Schaep, ik vind je onnoemlijk irritant. |
|
quote:Of goed nadenken voor je zeurt. |
|
quote: Ga eens iemand anders doen happen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
KAn iemand de titel van dit topic aanpassen naar Koma / Khoma de bandnaam is al een tijdje veranderd: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1533579 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Onnoemelijk. |
|
quote: Jezus kristus Jenje, geeft zeiktor es iets aan waar hij op zich echt wel een punt heeft, en dan ga jij weer als een blinde lopen brullen dat hij zn bek moet houden.... ik vind je een waardeloze vent en ik vind t nog waardelozer dat jij hier zo veel te vertellen hebt Paul, goed om te horen dat er toch her en der nog wat verbeterd wordt hier. |
|
quote: |
|
quote: en jij bent doof voor de mensen hier... trutje |
|
quote:blind zou het dan moeten zijn. Maar als je die ene hersencel zou laten werken zou je weten dat ik geen programmeur ben en absoluut niet weet hoe zoiets te doen. Maar verder zeur je zoals gewoonlijk. |
|
quote: juist daarom zou je je dikke kankerhoofd moeten houden als iemand een punt ondekt waarop een nieuwe functie nog niet goed werkt |
|
Tuurlijk knul .. jij weet het |
|
Posted 26-09-2008 16:05 by Jenje (Hoofdredactie) quote: Op 26 september 2008 16:03 schreef ZelThoR het volgende: Nee, het is niet gauw goed, nee. Daarom moet je goed nadenken over wat bepaalde features doen Of goed nadenken voor je zeurt. ---- punt is gewoon dat zelthor een goed punt heeft en dat hier meldt, kort samengevat hij meldt iets over de forumfunctionaliteit in het forumfunctionaliteitentopic, prima lijkt mij.. en hij heeft gelijk in zijn bevinding over het highlights ding.. en dan kom jij aanwaggelen en gaat vertellen dat hij zeurt... dat is volgens mij niet terecht daarbij ben jij geen programmeur dus moet je daar zo wie zo niet op brullen zodat iemand die wel verstand van zaken heeft daar een gedegen uitspraak over kan doen... Maar goed te pas en te onpas (offtopic) brallen is je hobby en (samen met je zo-ongeveer-onschendbaarheid hier) moeten we t er maar mee doen is al vaak gebleken... [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 17-11-2008 9:24] |
|
Hmm, als met de browser lunascape4 iets wil posten en ik wil er één of andere smiley achteraan plaatsen, dan verdwijnt de tekst en staat er alleen de smiley. Nou weet ik wel dat dit forum niet geoptimaliseerd is voor deze bowser, maar toch. Dat je het weet, paul. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ach dit was ooit ook zo met IE. Geen idee of dat nog zo is, heb nu FireFox [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 04-12-2008 1:14] |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |