|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is niet hetzelfde. Ik had het verzoek ook al eens ingediend. |
|
quote: De vraag wordt dan: Mag er een 'ga naar eerste ongelezen bericht' knop bij komen? Je zoekt je nu een ongeluk, zeker in de grote/drukke topics. Het is echt geen 8e wereldwonder, om heel eerlijk te zijn is dit het enige forum waar ik kom, die de functie niet heeft. Hafgufa |
|
quote: Ik heb het idee dat er niet zoveel gebeurt qua search. De search is al zolang een dingetje. Dat bedoelde ik met de Ik begrijp nu dat niemand dat begreep, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-09-2014 16:20] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dit komt allemaal in de volgende update. |
|
De update, die zou toch ergens in 2008 komen? |
|
Zolang er geen handjes zijn die meehelpen zal het ook niet gauw gebeuren. |
|
Als ik inlog, krijg ik eerst te zien dat ik succesvol ben ingelogd, maar als de actieve topics verschijnen ben ik weer uitgelogd. Hoe kan dit? Voorheen had ik dit probleem niet op mijn smartphone. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Probleem opgelost. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik heb in de afgelopen twee uur een aantal keren meegemaakt dat ik op verstuur reactie of bekijk reactie klik, om dan direct teruggestuurd te worden naar het index-scherm. Zowel Chrome op android als op de pc. Cache en dergelijke stomtoevallig gisteren opgeschoond, dus dat kan het vast niet zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Worden de ads wel geupdate? Die van 013 zijn volgens mij sowieso van 2014. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ads???? Ik zie geen ads. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Leuke toevoeging. ;-) |
|
quote: Banners vaak ook ietwat verouderd en blijven staan. Weinig prijsvragen ook de afgelopen periode, voorheen stonden de grote festivals nog met leuke acties op de frontpage.. al een hele tijd niet meer. Why? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-03-2015 9:30] |
|
quote: Wellicht verklaart dit wat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dus omdat sommige users adblockers gebruiken worden de ads niet bijgewerkt? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Denk een stapje verder. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Oja. Op m'n phone zie ik nog wel reclame. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Implementatie van nieuwe smilies svp. Soms is expressie nodig. Een plat-smilie bvb, of één teach, of één dance-emoticon. Die gamma is wijd. En nu gaan we vegen |
|
If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: absoluut "Ik geef je het volgende aan" http://www.last.fm/user/kwellie |
|
NEE!!!!! Toto MOET openblijven. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Is het niet mogelijk een user die een andere naam gaat gebruiken direct toegang te geven tot het onzin gedeelte? Dan hoeft Wim niet telkens 50 posts lang zijn goede wil te tonen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
smoeilijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zó vaak verander ik nou ook weer niet van account, hehe. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |