|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En daarvoor moet iedereen van hetzelfde systeem gebruikmaken? Fascist! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee, maar iets wat wel van deze tijd is. Ik stuur toch ook geen telegram meer maar een email... |
|
Vooralsnog is het niet nodig zoiets af te dwingen, en we bieden verder genoeg functionaliteit voor avatars Ontopic weer, graag Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Fascisme is van alle tijden, dat wil nog niet zeggen dat het een goed idee is. quote: Die vergelijking raakt kant noch wal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Er viel me een klein dingetje op, zojuist: als ik op de frontpage mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoer om een reactie te plaatsen en vervolgens doorklik naar het forum, ben ik aldaar ook automatisch ingelogd. Andersom (dus inloggen op het forum en daarna pas reageren op de frontpage) lijkt het echter niet te werken. Minuscuul bugje om wellicht te verhelpen? |
|
quote:Werkt bij mij anders prima. |
|
Als ik een woord van een titel intik en zoek via de zoekfunctie, pakt hij hem niet? Bijv. bij 'laat je band eens horen' (de hele titel) geeft hij aan 'helaas geen topic gevonden'. Ook bij andere titels doet hij dit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
oud probleem Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Even de zoekmachine op google zetten, wil nog wel eens helpen. |
|
En iets dat op de lijst staat om aangepakt te worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geduld is een schone zaak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
luiheid niet ... hoe de hazen lopen ... |
|
hoe delete je je eigen posts? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3771280 hier had ik wat getypt wat lekker kutoverkwam.. ken het niet weghalen ! =x |
|
Weghalen kan niet, aanpassen met een leesteken kan wel. Meestal wordt daarvoor een "." gebruikt, verder blijf je een lege post houden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zou Slotje misschien maximumaantal aan elkaar kunnen schrijven, de tweede zin kunnen eindigen met een punt en de knipoog achterwege kunnen laten? Tenzij de knipoog een goede reden heeft, natuurlijk. In dat geval hoor ik het graag. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is er wel eens nagedacht over poll-functionaliteit op dit forum? Veel fora bieden de mogelijkheid om een poll aan te maken; lijkt me handig. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Een vraagje: Hoe kan je ook al weer op alle trefwoorden zoeken op ZM (AND)? Ik dacht dat dit mogelijk was, maar ik kan het symbool daarvoor niet vinden. Ik weet dat een deel van een woord/term in de resultaten aan te vullen is met %. Zou het een idee zijn om dit op de Helppagina te vermelden? |
|
Is het niet makkelijker om om een werkende zoekfunctie voorzien van geavanceerd zoeken optie te vragen? |
|
quote:Dan moeten ze veel aanpassen. Ik denk dat wat instructies op de Helppagina heel eenvoudig zijn toe te voegen, al werd mijn verzoek een jaar geleden genegeerd. |
|
Zou denk ik sowieso beter zijn als ze de huidige software over boord gooien. Ik heb nog nooit een functiegewijs zo karig forum gezien als ZM. De klappers zijn imo toch wel het gebrek aan PM functie en de ondermaatse zoekfunctie. |
|
Zijn ze ook mee bezig, dacht ik, maar ik ben verder wel tevreden hoor. |
|
Hier maar even herhaling van de opmerking van karnivoor een tijdje terug; Is het een idee een apart kopje te maken in de index voor bands, bandleden, cd's/lp's, t-shirts gezocht/aangeboden? Zolang de zoekfunctie nog niet geweldig werkt scheelt dat een onzinnige topics en gezoek voor mensen die niet al te goed met ZM bekend zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 18-02-2013 9:01] |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |