|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kan weer inloggen Greycloak, bedankt. |
|
balen. Fuck the world and fuck you |
|
Edit: domme vraag... [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 09-12-2008 22:39] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: of bedoelde je dat niet? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 09-12-2008 22:46] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee sorry, vandaag niet. Het is de lichtinval ;') |
|
Grey wou gewoon dat plaatje weer even neerplempen, hehe. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo'n idee had ik al hehe Hij grijpt elke gelegenheid aan om het te posten haha Het is de lichtinval ;') |
|
En terecht. |
|
Nog nooit zo'n consensus gezien hier op ZM. |
|
Ik was zojuist uitgelogd terwijl ik gewoon een cookie heb (wat overigens wel vaker gebeurd, maar goed) en kon niet meer inloggen met het wachtwoord dat ik hier al jaren heb. Bij het gegevens opvragen via de mail kreeg ik ook ineens een totaal ander wachtwoord te zien. Waar zou dit aan kunnen liggen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Iemand een idee? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Had hetzelfde zo'n twee weken terug dat ik met mijn vertrouwde wachtwoord niet in kon loggen. Denk dat Paul misschien weet wat de oorzaak kan zijn, maar die is helaas sporadisch te vinden op het forum. |
|
quote: Hoe staat het hiermee ondertussen? Als in: is nog steeds bloody annoying Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is dat trouwens niet iets uit Microsoft Windows/Office? Aangezien als ik de zoekfunctie in Outlook gebruik de highlighting op precies dezelfde manier gebeurd ... |
|
quote: Misschien op een soortgelijke manier geprogrammeerd, dat kan. Ik denk echter niet dat Paul zulke MS componenten hier in de code geklust heeft Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben geen programmeur dus dat weet ik niet Maar was net in mijn Outlook aan het zoeken en het viel me op ... |
|
quote: je bent een avond behoorlijk dronken geweest? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Het is al af, moet alleen nog online geplemd worden. Maar ja, er is in de code wel meer veranderd dus dan moet ik het wel even een tijdje in de gaten kunnen houden en dat komt er elke keer niet van. |
|
quote: OK. Goed om te horen dat er iets mee gedaan is Succes verder dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Waarvoor is R. geband en waarom is dat niet vermeld in het schandpaal topic? |
|
Hij had een topic over Grey geopend, en daar was Grey niet van gediend. Geloof ik. |
|
|
|
off topic [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 23-02-2009 14:53] |
|
Huh? Ik wilde dus een smiley plaatsen en die verscheen linksboven in beeld. Nog nooit zoiets gezien, hoe kan dat? Ik gebruik Lunascape4 als browser. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |