|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
De toppostlijst is al wel veranderd, alleen mensen met 50 posts of meer staan erbij. Don't blush when I rip you open |
|
quote:Tja en dan heb je er weer allemaal berichten tussen szitten die van niemand zijn |
|
quote:Ah okee, ik was van mening dat niemand topics nog echt serieus neemt als ze ouder dan een aantal -tijdvakken- zijn. Anyways, dat sticky maken, is dat dan wél een goed plan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind het prima.. 6 maanden geen reactie.. geen nieuwe reacties. Dan start je maar een nieuw topic als het moet. |
|
quote:Maar goed, het zijn 2 ideetjes, gooi het in een groep en doe er wat mee. Of niet, natuurlijk. Net als een groep waar alleen bandnamen inzitten, maar da's vast ook weer geen goed plan? *bruist van inspiratie* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben een keer afgedwaald naar de catacomben van ZM en aan die topics mist niemand iets hoor. Don't blush when I rip you open |
|
Volgens mij had ik dit voorstel al een keer gedaan |
|
quote:Daarom leek het mij wel een goed idee om (zie boven) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Precies, ik had ook moeten quoten. Don't blush when I rip you open |
|
Als ze er niet meer zijn mis ik ze wel Best leuk om de goeie ouwe tijd weer eens te lezen |
|
quote:Jij zit hier al te lang geloof ik |
|
quote: Goeie oude tijd? Het had toen wel erg veel weg van een theekrans-forum... ps--ik ben heeeeeeeeel ver afgedwaald in ZM's catacomben. Don't blush when I rip you open |
|
Misschien een tabelletje toevoegen met ingelogde Members? Is wel eens handig als je op iemand zoekt of op een reply wacht enzo? |
|
Wel een leuk idee Weet ik wanneer ik in bikini achter mijn pc kan gaan zitten I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Dat is een goed idee.. Ik vind het idee van een Topic-Schroothoop ook nog steeds niet slecht, het is al eerder voorgesteld, maar toch. Dit slaat nergens op. |
|
schroothoop? I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Die topics zijn leeuuuk!!!! Desnoods markeert Paul alle topics over 1,5~2 jaar oud als "niet searchable" en dus alleen zicht baar als je handmatig "afdaalt"... |
|
quote:Beter een boom in het bos dan tien in de hand? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Dit klinkt aardig HOMO! *Owwacht...drumstix* [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 28-02-2003 10:07] |
|
*schop* Wens: het zou echt überfijn zijn als naast de modder-eters ook de topicstarter de titel van zijn eigen topic kan editten. Mag dat? |
|
Je moet gewoon je typ-aids pillen op tijd nemen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee dat is te belabberd-gevoel-voor-humor-gevoelig. |
|
Die werken niet. Komen vast uit Polen! |
|
quote: Dan moet er een maximum aantal te wijzigen keren komen. 3 keer ofzo. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |