|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is er wat mis met de forumfunctionaliteit. Er is een actieve topic verdwenen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
:') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Er zit inderdaad een flinke bug in de forumsoftware, geloof ik. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Is er niemand op gaan zitten? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
De naam van Ascendant Grotesque is ineens blauw, volgens mij is dat ook een soort bug. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ha-ha-ha-A-dri-aan En nu weer on topic please. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Laatste waarschuwing. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 04-08-2011 21:40] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Weet niet zeker of dit hier het juiste topic voor is, maar bon, ik zit met het probleem dat ik hier zeer regelmatig plaatjes die mensen plaatsen niet kan laden, iemand een idee hoe dit zou kunnen komen en eventueel suggesties voor oplossingen? |
|
Komt omdat het doorlinken van plaatjes door sommige websites niet wordt toegestaan. Even de url in een nieuw venster openen en je kunt hem wel zien. |
|
En soms zijn de tags ook gewoon niet goed gezet. |
|
Het verdwijnen van topics blijft hier toch een wederkerende bug. Vervelend. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: *burp* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
On topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 21-09-2011 23:25] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
On topic. Laatste waarschuwing. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-09-2011 23:25] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: op het werk heb ik dat ook, dan zijn bepaalde plaatjes gewoon een punt . (dus) maar als ik dan thuis kijk zie ik ze wel. Is dat een beveiliging op het werk of iets anders? signature |
|
Heb jij een andere browser op het werk, Hypnos? Daar ligt het ook nog wel eens aan. |
|
Nee ik speel geen Super Mario op het werk sorry, domme lol euhm , nee, ook Explorer, maar misschien is het beveiliging? De avatar van Benknuckles is daar bvb helemaal wit! signature |
|
quote: Slecht |
|
quote: Even in je browser instellingen het vinkje weghalen voor 'ignore images from hypnos'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat probleem heb ik hier op het werk ook, dan zie ik alleen een punt ipv het plaatje. De server hier schermt sommige sites af en is beveiligd, ik denk dat het daaraan ligt 5 Euro's? Op je muil!! |
|
bedankt en signature |
|
quote: Graag gedaan Bart 5 Euro's? Op je muil!! |
|
signature |
|
quote: Wat wel bijzonder is trouwens, dat Lords of Metal geblokkeerd wordt en dat ZM wel getolereerd word op mijn werk 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |