|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
Browser gerelateerd denk ik zo. |
|
<code> komt niet op de FP LOL als forumtopic signature |
|
Hier niet geheel op de juiste plaats, maar toch: Is er nog steeds een taboe over een vakantiefoto topic? Of mag er nu wel 1 aangemaakt worden? Boeiender |
|
quote:Jullie hebben al een fototopicue. dan willen jullie vakantiefoto dan opvrijdagvrijfoto dan een naaktfotometjemoederfoto Tja.... Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Ik had ook niet verwacht dat moddereters het verschil zouden snappen.... Boeiender |
|
kan toch net zo goed gewoon in het vakantie topique? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik ben dan ook geen moddereter @Elite juistem [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 21-07-2009 15:58] Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote:Ahja, dat kan natuurlijk ook... Doen ik dat wel. Boeiender |
|
quote: Hoe staat het hiermee ondertussen? Als in: is nog steeds bloody annoying Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In de URL balk alles aan het einde vanaf het vraagteken weghalen en op enter rammen vrees ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: Oh ja, dat gebruik ik nu ook Maar ik vind de highlight-functie an sich erg handig en het leek erop alsof Paul er een oplossing voor gevonden had die toestaat dat én de highlight plaats vindt én de URL intact blijft. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: 1) dit valt niet onder forum functionaliteit 2) voor klagen moet je de moderators mailen op moderators @ zwaremetalen.com [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-07-2009 16:40] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Rare vraag misschien en ook niet heel belangrijk ofzo maar het viel me opeens op: Sinds wanneer wordt een smilie ingevoegd op de plek waar op dat moment de cursor staat en niet standaard aan het eind van de zin zoals hier in het verleden altijd het geval was? Heeft de beheerder iets aangepast of is dat browser gerelateerd? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-09-2009 17:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Op zich niks mis mee als dat zo is. Kun je tenminste achteraf makkelijk smileys toevoegen zonder cut/paste. |
|
Prrrecies. Stront vervelend vond ik dat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Ja, heb ik van de week aangepast. Was altijd al zo in Internet Explorer. Toen ik dat indertijd bouwde was het nog niet mogelijk voor andere browsers te maken. Ondertussen (al best lang hoor) is dat wel mogelijk, dus vandaar. |
|
quote:Ik ga er niks aan veranderen. Werkt prima zo. Url's zijn er niet voor jouw gemak maar om de site goed te laten werken. |
|
@ lachende poppetjes verhaal. Helemaal eens met de opmerking van FA en MH22. Een stuk handiger op deze manier. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-09-2009 10:11] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ligt het aan mij, of laadt het forum nogal traag de afgelopen dagen? [edit]Nou doet-ie het weer normaal. Maar straks was hij echt slakkentraag. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 15-10-2009 14:19] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Was hier ook zo "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: En vanaf 2 verschillende locaties... |
|
Zal wel aan het netwerk gelegen hebben want vanmorgen was het ook rete traag maar de server was nauwelijks belast. |
|
quote: OK, deze had ik even gemist. Klein misverstand Dit heb je gepost ruim nadat je de highlight-functie had aangepast, waar ik erg tevreden mee was. Mijn post waar je op reageert was van ruim daarvoor en dus allang niet meer relevant Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |